Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در قالب طرح "ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر" با کامبیز درمبخش کاریکاتوریست پیشکسوت دیدار کرد.

 به گزارش روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سیدمحمد طباطبائی در آستانه زادروز کامبیز درمبخش با این هنرمند و کاریکاتوریست پیشکسوت دیدار کرد.

در این دیدار کامبیز درمبخش  به فعالیت‌های خود در دوران کرونایی اشاره کرد و گفت :«من همیشه مشغول به کار هستم و نمی توانم کار نکنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

درمبخش اضافه کرد: با این که سال هاست فعالیت دارم اما هرگز خسته نمی‌شوم و بیکار نمی نشینم و حتی در این روزهای کرونایی هم مشغول کار بودم و در رابطه با مساله کرونا تاکنون چندین کار تولید و بیشتر آن‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده‌ام چون معتقدم هنرمند باید کار کند.

این هنرمند پیشکسوت در ادامه به مشکلات هنرمندان پیشکسوت، به ویژه در دوران شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: هنرمندانی که سال ها فعالیت حرفه ای داشته‌اند، نباید دغدغه برطرف کردن نیاز های اولیه خودشان را داشته باشند.

در ادامه این نشست مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اشاره به طرح "ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر" گفت: در این شرایط که کرونا امکان گردهمایی و برنامه‌های گروهی را از ما گرفته است تصمیم داریم با مناسبت و بی‌مناسبت به دیدار هنرمندان عزیز پیشکسوت برویم و خوشحالیم که یکی از این دیدارها با آقای درمبخش در آستانه تولد ایشان انجام شد.

کامبیز درمبخش با «انرژی مثبت»اش می‌آید

سیدمحمد طباطبائی ادامه داد: تکریم هنرمندان پیشکسوت و تلاش برای رفع مشکلات آن‌ها اصلی‌ترین وظیفه ماست که امیدواریم آن را به درستی انجام دهیم.

وی همچنین به حمایت از تولید آثار هنری توسط هنرمندان پیشکسوت به ویژه در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: حمایت از تولید آثار توسط هنرمندان پیشکسوت در پویش مشاهنر هم در همین راستا انجام می‌شود.

طباطبایی با ارائه توضیحاتی درباره طرح‌های حمایت از هنرمندان گفت: وظیفه داریم در حد بضاعت و حتی بیشتر از آن از هنرمندان پیشکسوت که سرمایه و ستون فرهنگ و هنر کشور هستند حمایت کنیم.

 

طرح کامبیز درمبخش برای مقابله با کرونا /حالا وقت ضدعفونی زمین است!

در ادامه این دیدار کامبیز درمبخش یک جلد از کتاب "مینیاتورها" ( گزیده‌‌ای از طرح‌های این هنرمند که در فاصله سال‌های ۱۳۵۲ تا ۱۳۵۴ در مطبوعات منتشر شده است) و یک جلد کتاب دلقک‌ها (مجموعه کاریکاتورهای کامبیز درمبخش) به مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت اهدا و درباره نگاه و دغدغه هنری خود از گذشته تا امروز صحبت کرد.

کامبیز درمبخش : وضعیت بلا تکلیف هنرهای تجسمی در کرونا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: موسسه هنرمندان پیشکسوت کامبیز درمبخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • یک حقوقدان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • دیدار مدیران اداره کل بیمه سلامت با نماینده ولی فقیه در استان
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • مدیر حوزه های علمیه با آیت الله جوادی آملی دیدار کرد+تصاویر