Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@21:54:45 GMT

ازدواج آسان در محرمانه خانوادگی شبکه افق

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۰۷۷۱

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، فصل اول برنامه تلویزیونی «محرمانه خانوادگی» با موضوع «چگونه همسر خود را انتخاب کنیم؟» از این هفته روی آنتن شبکه افق می‌رود.

این برنامه در واقع مجله‌ای تصویری با موضوعات خانوادگی است که با لحنی نرم و با چاشنی رازآلود کردن هجوآمیز مشکلات جزئی و ساده زندگی روزمره به بررسی نکات ریز و کاربردی می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف این برنامه نگاه کردن به الگو‌های متفاوت سبک زندگی سالم برای کار‌های ساده روزانه با اولویت اسلامی-ایرانی است.

برای ایجاد جذابیت، موضوعات ساده و روزمره خانوادگی در این برنامه به شکل راز‌ها و معما‌هایی مطرح می‏‌شود که مجریان برنامه سعی در کشف حقیقت آن دارند و مراحلی که مجریان این برنامه برای کشف حقیقت طی می‌‏کنند، بهانه ‏ای برای آگاه‏‌سازی و آموزش موارد مرتبط با موضوع برنامه اصلی می‏‌شود.

فصل اول «محرمانه خانوادگی» به موضوع راز‌های انتخاب همسر می‌پردازد و شامل موضوعاتی مانند سن مناسب ازدواج، شیوه خواستگاری، ازدواج فامیلی، ازدواج دانشجویی، ازدواج اینترنتی، ازدواج عاشقانه و … خواهد بود.

هر قسمت از برنامه «محرمانه خانوادگی» بخش‌های متنوعی دارد که روایت محرمانه، راز‌های محرمانه، شاهدان عینی، شواهد پرونده، بایگانی محرمانه، راز مادربزرگ‌ها و دایره کارشناسان، عنوان‌های آن‌هاست.

همچنین در همه قسمت‌های برنامه حجت‌الاسلام سیدمهدی طباطبایی و آقای محمود گلزاری به عنوان کارشناسان مذهبی و مشاور ازدواج به سؤالات مجری‌های برنامه درباره موضوع آن قسمت پاسخ می‌دهند.

این برنامه را می‌توانید هر روز به جز جمعه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه افق تماشا کنید.تکرار «محرمانه خانوادگی» هم روز بعد ساعت‌های ۲:۳۰ و ۱۳:۳۰ روز بعد روی آنتن می‌رود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ازدواج آسان شبکه افق انتخاب همسر محرمانه خانوادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، دهمین روز اردیبهشت جشن ایرانیان در روز ملی خلیج فارس صداوسیمای کیش ویژه برنامه‌های خود را در ارتباط با شبکه‌های سراسری پخش کرد.

سارا رضایی تهیه کننده ویژه برنامه تلویزیونی روز ملی خلیج فارس از شبکه کیش بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • جشن خانوادگی «خداقوت کارگر» در مشهد
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • برپایی جشن ازدواج ۲۳ پاسدار در سردشت
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین