Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@17:27:29 GMT

مراسم ۱۴ خردا لغو شد؛ رهبر انقلاب سخنرانی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۱۲۲۷

مراسم ۱۴ خردا لغو شد؛ رهبر انقلاب سخنرانی می‌کنند

رهبر معظم انقلاب به مناسبت ۱۴ خرداد سالروز رحلت امام خمینی (ره) سخنرانی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) ظهر چهارشنبه در نشستی خبری به بیان جزئیات مراسم سی و یکمین سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی پرداخت و اعلام کرد: تا پیش از امروز قرار بود تا به دلیل شیوع بیماری کرونا و در راستای عمل به دستورات ستاد ملی کرونا مراسم سی و یکمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی به صورت مختصر در حرم مطهر ایشان در تهران برگزار شود، اما به دلیل تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم حفظ شان و جایگاه امام راحل، این مراسم منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قرار است حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران همچون سالیان گذشته به مناسبت سالگرد رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران سخنرانی داشته باشند که این سخنرانی در محلی خارج از حرم امام راحل و بصورت زنده انجام و از شبکه‌های مختلفت رادیویی، تلوزیونی و فضای مجازی پخش خواهد شد.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: بر اساس هماهنگی‌هایی که با رسانه ملی انجام شده است، قرار است ویژه برنامه‌هایی به مناسبت سی و یکمین سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی تولید و از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی پخش شود. همچنین بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با نهاد‌های مختلف در ایام سالروز رحلت امام راحل، شهر‌های مختلف کشور در سرتاسر سیاه پوش خواهند شد.

به گفته انصاری قرار است در سالروز رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی، توزیع ۴ میلیون بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از حرم مطهر امام راحل آغاز شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مراسم رحلت امام 14 خرداد رهبر انقلاب جمهوری اسلامی امام خمینی امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس

به گزارش جماران؛ اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است.

 

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران