Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@23:16:15 GMT

اماده و با انگیزه مثل شجاع خلیل زاده

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۱۳۰۳

اماده و با انگیزه مثل شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده که تاکنون ۸ جام قهرمانی به دست آورده، حالا امیدوار است با پرسپولیس دو جام دیگر کسب کند تا تعداد جام های قهرمانی اش دو رقمی شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل زاده مدافع ۳۰ ساله تیم فوتبال پرسپولیس که چهارمین سال حضورش در این تیم را آغاز خواهد کرد، در این سال ها عملکرد بسیار خوبی در ترکیب سرخپوشان داشته و توانسته زوج خوبی را با کاپیتان سرخ ها، سیدجلال حسینی بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او البته می‌توانست زودتر از لیگ هفدهم با سیدجلال هم تیمی شود اما در لیگ دوازدهم ترجیح داد به جای پرسپولیس راهی سپاهان شود و همان فصل هم حسینی اصفهان را به مقصد اردوی قرمزهای تهران ترک کرد.

شجاع خلیل زاده در سپاهان یک قهرمانی لیگ چهاردهم به دست آورد و همچنین عضو تیمی بود که در فینال جام حذفی پرسپولیس را از پیش رو برداشت. در پرسپولیس اما اوضاع برای او بهتر هم پیش رفت و دو قهرمانی لیگ، سه سوپرجام و یک جام حذفی سبب شد تا مدافع شماره ۳ تعداد جام های دوره حرفه ای فوتبالش را به عدد ۸ برساند. حالا او امیدوار است با پرسپولیس در جام حذفی دو برد و در لیگ برتر پنج برد کسب کند تا قهرمانی هایش دو رقمی شوند.

در فوتبال ایران کمتر پیش آمده که بازیکنی ۱۰ جام قهرمانی به دست آورد اما شجاع حالا در دوران اوج فوتبالش ممکن است به این افتخار برسد و در سال های آینده نیز این تعداد را بیشتر کند. نکته مهم این است که وی در این سال ها همیشه بازیکن فیکس پرسپولیس بوده و نقشی کلیدی در کسب افتخارات دوران برانکو و همچنین موفقیت با کالدرون و یحیی گل محمدی ایفا کرده است.

از طرف دیگر خلیل زاده در دور جدید تمرینات پرسپولیس با انگیزه بیشتری ها حاضر شده تا آمادگی قبلی را بازیابد و مورد توجه کادرفنی جدید تیم ملی قرار بگیرد. شجاع در تیم ملی تحت هدایت کی روش کمتر مورد توجه قرار گرفت و در زمان ویلموتس نیز فرصتی برای دعوت از او پیش نیامد اما حالا این مدافع بلند قد و سرزن امیدوار به دعوت از سوی اسکوچیچ است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تمرینات پرسپولیس شجاع خلیل زاده محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری

آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی J ۳۰ جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد و فینالیست‌های هفته دوم برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش انفرادی پسران کیارش حنیفی با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) پارسا اشجاری را برد و قهرمان شد.

اشجاری در جایگاه دوم ایستاد و سام پازوکی به همراه نماینده ترکیه در رتبه سوم قرار گرفتند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه ۱-۶ و ۲‌-۶، هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد.

کیمیا ثاقب تهرانی و سارینا داوری نیز عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم رادین فهیمی -دانیال مشتاقی فر با نتیجه ۲ بر یک مقابل پارسا ثمره -علی تقی زاده را مغلوب کردند و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کردند.

در بخش دختران زوج یاسمن یزدانی- هانا سلطانی با نتیجه ۰-۶ و ۱-۶، از سد تیم سارینا داوری- ملینا عباس زاده عبور کردند و قهرمان شدند.

این مسابقات از اول اردیبهشت ماه به مدت ۲ هفته برگزار شد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید بود و امیر مهذب نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • حنیفی و یزدانی فاتح هفته دوم تور جهانی تنیس ساری
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • مراسم عزاداری روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خلیل آباد
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • (عکس) کنایه آتشین محمد عباس‌زاده به پیرمرد جنجالی اصفهانی
  • در روز جهانی آزادی مطبوعات یاد خبرنگاران شجاع فلسطینی را گرامی می‌داریم
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد