Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@23:48:09 GMT

مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۲۰۵۱

مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون بازگشایی می‌شود

مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از روز شنبه 10 خرداد بازگشایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با توجه به تصمیم‌های گرفته شده در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا و اعلام رسمی دولت مبنی بر بازگشایی اداره‌های دولتی، مراکز فرهنگی هنری ثابت کانون در سراسر کشور از روز شنبه دهم خرداد 1399 به صورت رسمی و بدون حضور اعضا بازگشایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، تمامی کارکنان شاغل در مراکز فرهنگی هنری کانون با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا کنترل بیماری کرونا و بر اساس ساعت مصوب در محل کار خود حاضر خواهند شد.

مربیان ثابت، سیار و پستی کانون با حضور در مراکز فرهنگی هنری ثابت، به کار آماده‌سازی و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های تابستانی در فصل اوقات فراغت و همچنین خدمات‌دهی مجازی از طریق فضای مجازی خواهند پرداخت.

خدمات‌دهی مستقیم مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری به کودکان و نوجوانان از تیر سال 1399 آغاز می‌شود.

مدیران‌‌‌کل کانون بر حسب شرایط استان و به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی می‌توانند، ساعت کاری مراکز فرهنگی هنری را نیز به بعدازظهرها منتقل کنند.

با شیوع بیماری کرونا مراکز فرهنگی هنری کانون از اسفند 1398 تعطیل شدند اما مربیان کانون هم‌زمان، با حرکت جهادی «پیک امید مجازی» همراه شدند و با شرکت در فراخوان‌ها و برنامه‌های مجازی، فعالیت‌های کانون و ارتباط با کودکان و نوجوانان انسجام بیشتری پیدا کرد و در فضای مجازی به اجرا در آمد.

بر اساس شیوه‌نامه معاونت فرهنگی کانون، از فروردین 1399 علاوه بر فعالیت «پیک امید مجازی» فعالیت‌های انجمن‌های تخصصی و آموزش‌های مجازی مراکز ویژه اعضای هر مرکز در بستر اینترنت فراهم شد و مربیان فرهنگی، ادبی و هنری کانون در سراسر کشور با تشکیل گروه‌ در فضای مجازی، تمامی فعالیت‌های حضوری را به صورت مجازی برای کودکان و نوجوانان برگزار کردند و این روند تا زمان حضور بچه‌ها در مراکز کانون ادامه خواهد داشت.

کانون همچنین قرار است به زودی بستری اینترنتی را برای فعالیت‌های مجازی با عنوان کانون مجازی فراهم کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کودکان نوجوانان فضای مجازی کانون کودکان و نوجوانان هنری کانون فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • منتخبان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری