Web Analytics Made Easy - Statcounter

امان الله خدمتگزار روز چهارشنبه در بازدید از شهرک صنعتی خوشاب افزود: از مجموع ۱۳ قرارداد سرمایه گذاری خوشاب تاکنون دو مورد آن به بهره برداری رسیده که باید با رفع موانع سایر قراردادها رشد اقتصادی منطقه شتاب بگیرد.

وی ادامه داد: قراردادهای سرمایه‌گذاری به تنهایی موجب رونق و جهش تولید نمی‌شود بلکه باید با رفع مشکلات، جوازهای تاسیس به مرحله صدور پروانه بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خوشاب گفت: این شهرستان یکی از قطب های تولید محصولاتی چون پسته، کشمش، زعفران، زیره و تخمه آجیلی در خراسان رضوی است که با نبود صنایع فرآوری و تبدیلی، عمده این محصولات به صورت خام فروشی و غیرفرآوری از شهرستان خارج می‌شود.
خدمتگزار افزود: این شهرستان با ۱۱ هزار هکتار باغ پسته از نظر سطح زیر کشت رتبه دوم را در خراسان رضوی دارد که باید با ایجاد فرآوری و صنایع تکمیلی از خام فروشی پسته آن جلوگیری شود.
وی ادامه داد: در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی شهرستان خوشاب، هلدینگ اقتصادی پارسیان به عنوان معین اقتصادی این شهرستان مشخص شده است که اجرای  ۱۹ سند همکاری با سرمایه‌گذاری ۲۷۰ میلیارد ریال را در حوزه های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی شهرستان خوشاب با اشتغال‌زایی برای ۲۴۵ نفر تعهد کرده است.
سلطان آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در فاصله ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها پارسیان رونق اقتصادی جهش تولید خوشاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پارسیان رونق اقتصادی جهش تولید خوشاب پارسیان رونق اقتصادی جهش تولید خوشاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی صبح چهارشنبه در نشست بررسی جذب سرمایه‌گذار برای احداث بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر اظهار کرد: همکاری میان بخش‌های مختلف و جذب سرمایه‌گذاران با تجربه در زمینه آبزیان اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: دولت و مقامات محلی آمادگی دارند تا از طریق ارائه مشوق‌های مالی و تسهیلات قانونی، زمینه‌سازی لازم برای جذب سرمایه‌گذاران را فراهم آورند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر تصریح کرد: این اقدامات می‌تواند به تسریع در روند احداث بازار آبزیان نقش بسزایی داشته باشد و در نهایت به ارتقای اقتصاد منطقه و ایجاد اشتغال پایدار منجر شود.

امینی گفت: نیاز است با تشکیل کمیته‌ای مشترک، نسبت به بررسی و ارزیابی پیشنهادات ارائه شده و تدوین یک برنامه عملیاتی برای جذب سرمایه‌گذاران اقدام شود.

وی همچنین بر موضوع پیشبرد اهداف توسعه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاری در صنعت آبزیان تأکید کرد و گفت: امید است که با همکاری و تلاش مشترک، گام‌های مؤثری در این زمینه برداشته شود.

کد خبر 6099971

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری‌های بزرگ صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد
  • سرمایه گذاری در حوزه‌ گندم‌ به یک فرهنگ اقتصادی در کردستان تبدیل شود
  • تحقق شعار سال منوط به احیای اصول اقتصادی قانون اساسی است
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • بازار آبزیان در بندر صیادی جلالی بوشهر احداث می‌شود
  • بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت‌های ارز دیجیتال
  • روزانه بیش از ۲۰۰ تن پسماند در شهرستان مهاباد تولید می‌شود
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید