Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@11:23:32 GMT

قیمت سکه و دلار در بازار چند؟

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۲۱۴۴

قیمت سکه و دلار در بازار چند؟

آفتاب‌‌نیوز :

در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان (۲۲۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان (۳۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) است.

هر عدد نیم سکه به قیمت ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان (۱۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز)، ربع سکه به قیمت ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز) و سکه یک گرمی به قیمت ۱ میلیون و ۹۰ هزار تومان (بدون تغییر نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۶۹۳ هزار و ۷۰۴ تومان (۲۴ هزار و ۲۳۹ تومان کاهش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی هم ۱۶۹۸.۱۰ دلار (۲۹.۹ دلار کاهش نسبت به دیروز) است.

دلار کاهشی شد

اما در معاملات ارزی امروز، نرخ دلار و یورو هم کاهش یافت.

امروز (چهارشنبه) نرخ خرید هر دلار آمریکا در صرافی‌های مجاز بانکی ۱۷ هزار و ۵۰ تومان بود که نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان ارزان شده است. همچنین نرخ فروش این ارز ۱۷ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده که نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان کاهش قیمت دارد.

این صرافی‌ها هر یورو را ۱۸ هزار و ۵۵۰ تومان می‌خرند و ۱۸ هزار و ۶۵۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش این ارز هم نسبت به روز گذشته ۱۵۰ تومان کاهش یافته است.

همچنین در بانک‌ها امروز هر دلار به قیمت ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان خریده شد که ۱۵۰ تومان نسبت به روز گذشته کاهش داشت. هر یورو هم با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به دیروز، به قیمت ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا قیمت دلار هزار تومان کاهش نسبت به دیروز ۵۰ هزار تومان ۱۵۰ تومان ۵۰ تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، قیمت طلا که در روز سه‌شنبه به پایین‌ترین رقم طی دو هفته گذشته رسیده بود، حالا به دنبال آرام شدن ترس از تنش‌ها در خاورمیانه تقریباً ثابت شده است. سرمایه‌گذاران منتظر اطلاعات اقتصادی آمریکا هستند که سیاست نرخ بهره این کشور را مشخص کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۱۹ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش ۰.۴۷ درصدی به ۲۳۳۱ دلار رسیده است.
حملات رژیم صهیونیستی به غزه تشدید شده، اما بنظر می‌رسد با فروکش کردن ترس از گسترده شدن درگیری‌ها، تمایل به ریسک پذیری در بازارهای مالی افزایش یافته است.

این بدان معناست که تقاضا برای خرید طلا که معمولاً از آن به عنوان یک پشتوانه ایمن در زمان مخاطرات ژئوپلیتیکی یاد می‌شود کاهش یافته است.
بازار همچنین در حال بررسی شرایط اقتصاد آمریکاست. اطلاعات تورم و بیانیه‌های فدرال رزرو این کشور نشان می‌دهد نرخ بهره احتمالاً در ماه ژوئن پایین نمی‌آید.
چندین تن از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کرده‌اند که هیچ فوریتی برای پایین آوردن نرخ بهره وجود ندارد. بدین ترتیب تقاضا برای طلا به عنوان یک سرمایه غیر سود کاهش می‌یابد. تاجران حالا انتظار دارند اولین کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سپتامبر اتفاق بیفتد.
بازار همچنین منتظر اطلاعات تولید ناخالص داخلی آمریکا و شاخص هزینه‌کرد مصرف شخصی در این کشور است که قرار است در روزهای پنجشنبه و جمعه منتشر شده و سرنخ‌های بیشتری در مورد سلامت اقتصاد آمریکا و زمان کاهش نرخ بهره ارائه دهد.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۶ درصد کاهش به ۲۷ دلار و ۵۷ سنت رسید و پلاتین با یک افزایش ۰.۳۲ درصدی ۹۱۵ دلار و ۵۲ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟
  • قیمت سکه یک کانال دیگر عقب‌نشینی کرد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۵ اردیبهشت؛ تداوم کاهش قیمت سکه در بازار
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا؛ ۲۳۱۹ دلار
  • چرا قیمت سکه کاهشی شد؟
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد