Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس با بازگشت دروازه‌بان کروات این تیم برگزار شد. تاریخ انتشار: 19:10 - 07 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۳۱۱

خبرگزاری میزان- طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی تمرین خود را زیر نظر کادر فنی آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثل روز‌های قبل، پیش از شروع تمرین بازار کری‌خوانی برای انجام چالش‌های مختلف بین بازیکنان داغ بود.

تمرین با انجام کار‌های هوازی و استارت‌های سرعتی آغاز شد. سپس تمرین حفظ توپ و در نهایت گلزنی در دروازه‌های کوچک در دستور کار قرار گرفت و پایان‌بخش تمرین امروز هم برنامه ترکیبی سانتر از جناحین و شوتزنی بود.

رادوشویچ که جواب آزمایش خود را امروز گرفته بود، پس از هماهنگی با کادرفنی از اواسط تمرین به ورزشگاه شهید کاظمی آمد و زیر نظر داود فنایی مشغول به تمرین شد.

سیدجلال حسینی به دلیل مصدومیت جزئی در کنار زمین و با کادر پزشکی اختصاصی کار کرد.

تمرین امروز بعد از یک ساعت به پایان رسید. سرخپوشان قرار است فردا در دیداری دوستانه به مصاف نیروی زمینی بروند. برگزاری این بازی البته منوط به ارائه جواب آزمایش منفی اعضای این تیم است.

بیشتر بخوانید: جلسه مهم سلطانی‌فر با مدیران استقلال و پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ سید جلال حسینی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تراکتور تعطیل شد

کادر فنی تراکتور تمرینات این تیم را تعطیل کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام باشگاه تراکتور؛ تمرین شاگردان مطهری امروز( جمعه) 14 اردیبهشت 1402 با تصمیم کادر فنی پرشورها تعطیل شد.

طبق برنامه تراکتور در هفته بیست و ششم لیگ برتر از 19:30 روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه میهمان فولاد خوزستان است. نماینده تبریز در لیگ برتر بعد از پایان هفته بیست و پنجم با 41 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • تمرین تراکتور تعطیل شد
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • گزارش اختصاصی خبرنگار مهر از تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان