Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حجت الاسلام کاملی فر نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در این مراسم بابیان اینکه کادر درمانی در مقابله با بحران کرونا خوش درخشیدند گفت:غرب با همه تجهیزات پیشرفته و ادعای مدیریت جهان در مقابل این ویروس منحوس کم توان است، اما ایران اسلامی به لطف خدا و زحمات شما فرشتگان نجات در مقابله با این بحران بسیار موفق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام کاملی فر نقش کادردرمانی را در مقابله با این ویروس موثر و مثال زدنی عنوان کرد و افزود: این عزیزان با تمام توان برای مقابله با این ویروس با جان دل تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام کاملی فر با اشاره به اینکه تهدید کرونا در ایران به فرصت تبدیل شد، افزود:درحالی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با نقشه‌های مختلف سعی داشتند که نظام ما را ناکار آمد معرفی کنند، ولی اتحاد مثال زدنی مردم و همه ارگان‌های نظامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

صفدری فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه نجات جان یک انسان در نزد پروردگار از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، گفت:مطمئنا تلاش‌های شبانه روزی شما کاردرمان در نزد خدا بی جواب نخواهد ماند  وشما هم در این دنیا و هم در اخرت اجر کارتان را خواهید گرفت.

صفدری افزود:جهاد خالصانه شما با مادیات دنیا قابل اندازه گیری نیست واین راه شما تداوم مکتب عاشورایی برای رسیدن به خدا است.

او با اشاره به اینکه کرونا وحدت وهمدلی مردم ایران را به رخ جهانیان کشید، گفت:بار دیگر مردم ایران در کمک به هم نوع خود حماسه آفریدند و نشان دادند هنوز فرهنگ جهادی روز‌های دفاع مقدس در ایران زنده است و  مردم برای رفع مشکلات یکدیگر با جان و دل تلاش می‌کنند.

در آخر این مراسم از مدافعان سلامت بیمارستان شهید محلاتی تبریز تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجلیل از مدافعان سلامت بیمارستان شهید محلاتی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛همزمان با هفته سلامت،دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک در یک گردهمایی،ضمن اجرای برنامه های گوناگون آموزشی،از فعالان این عرصه به ویژه نوجوانان تجلیل کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • تجلیل از دست اندرکاران حوزه سلامت شهرستان قرچک
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران