Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@17:12:02 GMT

۱۴ مورد جدید ابتلا به «کرونا» در جهرم

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۲۷۷۰

۱۴ مورد جدید ابتلا به «کرونا» در جهرم

با ابتلای ۱۴ نفر دیگر به شمار مبتلایان به «کرونا»، تعداد افراد مبتلا شده به این بیماری در جهرم به ۴۶۹ نفر افزایش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «کووید ۱۹» در شهرستان های جهرم و خفر امروز نیز افرادی را به خود مبتلا کرده و براساس آمارهای اعلام شده از سوی مرکز تشخیص مولکولی «کرونا» در جهرم تعداد کل موارد شناسایی شده در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 اگرچه از شهرستان خفر در جمع بیماران جدید، فردی وجود ندارد اما ۱۳ نفر از این بیماران از اهالی شهر جهرم و یک نفر نیز از اهالی بخش سیمکان این شهرستان است.

 

با این وجود تعداد کل مبتلایان در شهرستان های جهرم و خفر تا امروز به  ۴۶۹ نفر رسیده و شمار مبتلایان همچنان رو به افزایش است.

 

از تعداد مبتلایان امروز ۱۰ نفر مرد با سنین ۲۹، ۵۸، ۳۷، ۷۷، ۴۷، ۳۲، ۳۴، ۳۸، ۷۹ و ۹ ساله و چهار خانم با سنین ۵۹، ۳۱، ۴۰ و ۸۵ ساله هستند.

 

۲ نفر از مبتلایان امروز در بیمارستان بستری شده که یک خانم و یک آقا هستند که هر ۲ سابقه بیماری زمینه ای دارند.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: مبارزه با کرونا ویروس آمار مبتلایان به کرونا کرونا در فارس پیشگیری از ویروس کرونا مقابله با کرونا کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، سرهنگ علی طاهری گفت: در پی وقوع سرقت کندوی زنبور عسل در این شهرستان مراتب در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان، به شخصی با هویت معلوم مظنون و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی فرد مذکور دستگیر و در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به بزه انتسابی معترف شد.
سرهنگ طاهری با ذکر اینکه تعداد ۶۱ قطعه کندوی زنبور عسل کشف و ضبط شد، گفت: در این خصوص یک نفر سارق نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار