Web Analytics Made Easy - Statcounter

این مراسم آنلاین، در راستای توسعه زیرساخت‌های شبکه ملی اطلاعات، با عنوان «آیین رونمایی از پروژه‌های پیشران اقتصاد دیجیتال» و با شعار «تدبیر و امید، برای جهش تولید» از ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه آغاز می‌شود و پس از ارائه گزارش معرفی طرح‌های قابل افتتاح، توسط وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به رئیس‌جمهور، مرکز داده بزرگ ایرانسل نخستین پروژه‌ای است که رونمایی آن آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح مرکز داده بزرگ (۴۰۰رکی)  شرکت ایرانسل با حضور  «بیژن عباسی آرند»  مدیرعامل این شرکت در مرکز شادآباد،  افتتاح خدمات ابری آسیاتک با حضور محمدعلی یوسف‌زاده مدیرعامل این شرکت در برج میلاد، رونمایی از طرح حمایتی استارت آپ‌های آسیب‌دیده از کرونا و طرح « هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی»‌ با حضور امیر ناظمی معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در کلاه فرنگی برگزار خواهدشد.  

‌این پروژه‌ها به‌منظور ارتقاء سهم ‌محتوای داخلی ‌کاربران و همچنین آسان‌سازی ورود استارت آپ‌ها به فرآیندهای ‌کسب‌وکار رونمایی وافتتاح می‌شود.

پس از افتتاح پروژه‌ها نیز حسن روحانی رئیس‌جمهوری سخنرانی خواهند کرد. این مراسم با حضور بیش از ۱۳۰ خبرنگار و تعداد کثیری از فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ویدیو کنفرانس‌های آنلاین برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها تدبیر و امید محمد جواد آذری جهرمی شبکه ملی اطلاعات حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تدبیر و امید محمد جواد آذری جهرمی شبکه ملی اطلاعات حسن روحانی تدبیر و امید محمد جواد آذری جهرمی شبکه ملی اطلاعات حسن روحانی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در نشست بررسی چالش‌های پروژه‌های پیشران گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز با همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می‌رسانیم. 

مهدی دوستی صبح امروز شنبه نیمه اردیبهشت‌ماه در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها  همچنین گزارش کار را  بصورت پیوسته در دستورکار دارند.  

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • ظرفیت ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان برای رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی کشور
  • رفع نیازهای فناورانه صنایع معدنی با کمک ۳۰۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • کارگران موتور پیشران اقتصاد جامعه هستند