Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سردار "عبدالرضا ناظری" در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان"کهنوج"با انجام اقدامات اطلاعاتی از ورود عاملان شرارت و سارقان مسلح به شهر کهنوج از محور قلعه گنج با یک دستگاه پژو 405مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران بلافاصله با تشکیل چند اکیپ مجرب در ورودی شهر کهنوج مستقر و خودرو مورد نظر را مشاهده کرده و به آن دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ناظری تصریح کرد: افراد شرور با مشاهده مأموران اقدام به تیراندازی می کنند که با هوشیاری و برتری آتش مأموران طی این درگیری مسلحانه، یک نفر از اشرار به هلاکت رسیده و 2 نفر دیگر مجروح و دستگیر می شوند؛ در این عملیات علاوه بر توقیف خودرو متهمان، ماموران در پاک سازی منطقه درگیری یک قبضه سلاح و مقادیر قابل توجهی مهمات ممنوعه کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: شرور به هلاکت رسیده سوابقی همچون اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی، حمل و نگهداری سلاح و قدرت نمایی، اخاذی، زورگیری و سرقت مسلحانه در شهرستان های جنوبی استان را در کارنامه خود دارد.

به گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد:یکی از ماموریت های مهم و خطیر نیروی انتظامی شناسایی و دستگیری متهمان تحت تعقیب و عاملان شرارت و جرایم خشن است که تمامی رده های انتظامی در این رابطه با جدیت و به صورت شبانه روزی برای ارتقاء امنیت عمومی تلاش می کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان سرقت اخبار حوادث فرمانده انتظامی استان درگیری شرور مسلح پلیس کهنوج شبانه قتل عکس رومینا اشرفی دختر اخبار گیلان رومینا 13 ساله فیلم ایران پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و جمع آوری دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، مأموران انتظامی نیکشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت مجرمانه فردی در این خصوص مطلع و موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی های لازم قضائی به محل نگهداری دستگاه های ماینر قاچاق اعزام و در بازرسی از محل مربوطه ۲۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف و یک نفر متخلف در این راستا دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های ماینر مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده خاطرنشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و مخلان نظام اقتصادی کشور از اولویت های فراجا بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر مجاز در زمینه قاچاق کالا و استخراج غیر قانونی ارز دیجیتال بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران