Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر برنامه‌های مهاجم نیجریه‌ای شیاطین سرخ از افزایش شانس ماندن این بازیکن در منچستریونایتد سخن گفت. تاریخ انتشار: 21:17 - 07 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۲۵۶

خبرگزاری میزان- اودیون ایگالو که در نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر با قرارداد ۶ ماهه قرضی از شانگهای شنهوای چین به منچستریونایتد ملحق شد، اخیراً در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه از علاقه‌اش برای ماندن طولانی‌مدت در تیم محبوب دوران کودکی‌اش سخن گفت و حالا به نظر می‌رسد مذاکرات برای قطعی شدن قرارداد او یا ادامه حضور قرضی‌اش در این تیم در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم نیجریه‌ای در همین زمان کوتاه نشان داده که می‌تواند مهره‌ای تأثیرگذار برای شیاطین سرخ باشد و در ۸ بازی، آمار ۴ گل زده و یک پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

لادی سلامی، مدیر برنامه‌های اودیون ایگالو در گفت‌وگو با سایت «فوت مرکاتو»، گفت: ایگالو از بودن در منچستریونایتد خوشحال است. مذاکرات با باشگاه شانگهای شنهوا برای ادامه حضور اودیون در اولدترافورد ادامه دارد و مذاکرات روند خوبی دارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه باشگاه باشگاه چینی شانسی برای حفظ ایگالو ندارد، افزود: در سوی دیگر، با توجه به قوانین اخیری که در سوپرلیگ چین وضع شده، باشگاه‌ها قادر به پرداخت رقم‌های سنگین به بازیکنان نیستند.

بیشتر بخوانید: منچستریونایتد به دنبال هافبک استون ویلا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: منچستریونایتد اودیون ایگالو منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار ریگان گفت :در راستای اجرای طرح تکام بیش از 350میلیون تومان برای آب شرب سالم هزینه شده است.

مراد آبیار ابراز کرد:بیش از 2هزار متر مربع لوله گذاری در این روستا اجرایی و25خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار ریگان افزود: روستا‌ها به عنوان مولد محصولات دامی و کشاورزی هستند و لازم است که برای ثابت ماندن این چرخه تولید، روستا‌ها و اهالی آن حفظ شوند و امکانات آن‌ها توسعه یابد تا شاهد لنگ ماندن تولیدات کشاورزی و دامپروری و... در این روستا‌ها نباشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح‌ها و همکاری با دولت، می‌تواند الگوی مناسبی برای آبادانی در سایر نقاط شهرستان باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • (ویدئو) زنده ماندن معجزه‌‌‌آسای عابر پیاده از واژگونی تریلی
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • آماده‌باش ۴ استان در پی احتمال وقوع بارش‌های شدید
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/
  • تداوم بارش در ۲۴ استان
  • تداوم بارش‌ در ۲۴ استان کشور/ از سفر به این مناطق خودداری کنید
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم