Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا قربانی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «با نگاه به شرایط و احوالات سخت فراگیر این روزهای جامعه و با توجه به استقبال کم‌نظیر هم میهنان عزیز از  مجموعه کنسرت‌های «با من بخوان» در سال گذشته، برای اجرای این کنسرت به صورت آنلاین از طریق پلتفرم‌های مختلف برنامه‌ریزی شد و تصور می‌کنم این موضوع به نوعی ایفای مسئولیت اجتماعی و ادای تکلیف و دین به مردم خوب و فرهیخته این سرزمین است که به حق استحقاق آن را دارند و می‌بایست شرایط به گونه‌ای فراهم باشد که همه اقشار جامعه امکان رایگان بهره بردن از آن را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این برهه از زمان مسئولیت حرفه‌ای هنرمندان بیش از پیش نمایان خواهد شد تا هم به فروغ صنعت موسیقی اصیل توجه داشته باشند و هم نقشی در بهبود احوالات اجتماعی ایفا نمایند.»

این کنسرت آنلاین با اجرای قطعاتی نظیر «روزگار غریب»، «بوی گیسو»، «عاشقانه نیست »، «پل»، «ارغوان»، «عشق آسان ندارد» و «مدار صفر درجه» روز پنج‌شنبه ۸ خرداد ساعت ۲۱ از طریق صفحه رسمی اینستاگرام و یوتیوب علیرضا قربانی به صورت کاملا رایگان برای همه مردم ایران قابل مشاهده خواهد بود. این کنسرت با همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 515493 برچسب‌ها كرونا در ايران موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا خواننده - علیرضا قربانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران خواننده علیرضا قربانی علیرضا قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • ماجرای نسبت فامیلی علیرضا قربانی با داور «محفل» از زبان احمد ابوالقاسمی + فیلم
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد