Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ابهام موجود درباره نحوه فعالیت هتل‌ها و تالارهای پذیرایی  را مورد اشاره قرار داد و گفت: فعالیت هتل‌ها و تالارهای پذیرایی در قم تا اطلاع ثانوی ممنوع است. ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

محمود سیجانی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: به مدت سه ماه در راستای عدم تردد و حضور فعالان اقتصادی کلیه مجوزهای صنفی، معدنی، صنعتی و کارت بازرگانی به صورت خودکار و اتومات تمدید شده و با این مصوبه تا پایان خرداد نیازی به هیچ گونه مراجعه و تمدید مجوزها نبوده و معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: در حوزه صنعت بیش از 90 درصد و در حوزه معدن بیش از 70 درصد نیازی به حضور همشهریان نبوده و صدور مجوزها به صورت غیرحضوری و الکترونیک انجام می‌شود.

وی به بازگشایی تدریجی صنوف پرخطر و متوسط اشاره کرد و گفت: آخرین بازگشایی این صنوف مربوط به بعد از عید سعید فطر بود که انجام شد، با توجه به دستورالعمل‌های حوزه بهداشت، این مشاغل و صنوف با ظرفیت50 درصد فعالیت خواهند کرد.

گزارش ویدئویی تسنیم| همکاری شایسته هتل‌های اصفهان با ستاد مقابله کرونا / وقتی سلامتی مردم برای هتلداران ارجحیت داردزمان بازگشایی هتل‌ها و کلوپ‌های دریایی کیش اعلام شد‌هتل‌های اصفهان با رعایت شرایط می‌توانند با ظرفیت 50 درصدی فعالیت کنند

سیجانی ابراز کرد: الزام اصلی فعالیت صنوف پرخطر و با ریسک بالا این است که حتماً باید در سامانه ثبت‌نام کرده باشند که با تیم بازرسی مشترک حوزه بهداشت، سازمان صمت و اداره اصناف نظارت‌ها در حال انجام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ابهام موجود در خصوص نحوه فعالیت هتل‌ها و تالارهای پذیرایی  را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: برخی مسئولان اعلام می‌کنند که فعالیت این اماکن فعلاً ممنوع است که این دستورالعمل از سوی اتاق اصناف مبهم بوده و جای سؤال است.

انتهای پیا/451/ ز

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۳۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ایرانی شامگاه چهارشنبه در جلسه وبینار بررسی تامین ارز واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: برای تولید کننده واقعی در اردبیل امکانات فراهم است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع تامین ارز مورد نیاز واحدهای صنعتی برای تهیه مواد اولیه، قطعات مصرفی و ماشین آلات در سال جهش تولید به ویژه تولید کالاهای صادراتی اداره کل صمت پیگیری و اقدامات لازم را به عمل می آورد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: برای رفع مشکلات احتمالی واحدهای صنعتی استان جلسات مستمری را برگزار می کنیم تا با برنامه ریزی و مشورت مسائل و مشکلات را حل کنیم.

ایرانی با تاکید بر تحقق ارتقای جهش صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: نشست صمیمی با صاحبان صنایع و پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان در دستور کار است و با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و همفکری مجموعه صنعت، معدن و تجارت با بخش خصوصی برای گسترش تولیدات و افزایش اشتغال پایدار و توسعه صادرات تلاش می کنیم.

وی با اشاره بر تلاش و برنامه ریزی مدون مجموعه صنعت، معدن و تجارت استان، برای توسعه فعالیت‌های تولیدی صنعتی و تجاری گفت: به صورت هفتگی با تشکیل کارگروه تسهیل و برگزاری نشست های صمیمی با مدیران واحدهای تولیدی بازدید دوره ای و مستمراز واحدهای صنعتی و احصای مشکلات مجموعه های تولیدی به دنبال رفع موانع احتمالی تولید و تسهیل امر سرمایه گذاری در استان هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: با افزایش میزان صادرات استان، میزان تخصیص ارز نیز افزایش خواهد یافت که مدیران واحدهای تولیدی باید در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

کد خبر 6088175

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد