Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب رئیس مجلس با رای بالا اهمیت داخلی و خارجی دارد؛ در مجامع بین المللی مورد توجه بیشتری است و در بُعد داخلی نیز قطعاً مفید خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی ابراهیمی با اشاره به پیش رو بودن انتخاب رئیس و هیئت رئیسه مجلس یازدهم اظهار داشت: کسی که در راس مجلس قرار دارد باید وِجهه و مقبولیت اجتماعی داشته باشد و بتواند مجلس را اداره کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه فرد منتخب باید نیرویی انقلابی باشد، تصریح کرد: عملکرد و رفتار نمایندگان مجلس به ویژه هیئت رئیسه و رئیس مجلس نیز باید انقلابی باشد و نگاهش در راستای محرومیت زدایی باشد.

نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان درمجلس یازدهم خاطر نشان کرد: دور افتادن لرستان از توسعه، وجود مشکلات زیادی در زمینه‌های آب، گاز، جاده، کشاورزی و... عمدتاً به دلیل ضعف در مجلس بوده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: سابقه مدیریتی به ویژه سابقه حضور در مجلس را می‌توان به عنوان یک معیار برای ریاست مجلس نام برد چرا که سبب بالا رفتن تجربه و نتیجه‌بخش شدن تصمیم‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه همه فاکتورهای مورد نظر برای انتخاب رییس مجلس باید کنار هم گذاشته شود تا بر اساس آن بهترین انتخاب صورت بگیرد، گفت: سابقه اجرایی قوی، بالا بودن تراز علمی فرد، سابقه و تجربه نمایندگی،سابقه عضو هیئت رئیسه بودن هر کدام معیارهایی هستند که می‌تواند برای انتخاب هیئت رئیسه و رئیس مجلس تاثیر به‌سزایی داشته باشند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: رئیس مجلس باید عنوان جایگاهی که از بازوی نظارتی خود استفاده می‌کند در زمینه توزیع عادلانه بودجه و... نظارت درستی داشته باشد، تا هیچ‌گاه شاهد چپاول و غارت بیت المال نباشیم و بتوانیم جایگاه مجلس را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.

نماینده منتخب مردم سلسله و دلفان درمجلس یازدهم بیان کرد: کسی که کار اجرایی قوی داشته باشد قطعا می‌تواند کمک بسیاری در راستای پیشبرد مجلس داشته باشد و قدرت مدیریت در مجلس باید به‌گونه‌ای باشد که تصمیم‌گیری‌ها بین ریاست مجلس و اعضای مجلس صورت گرفته شود، نه همانند دوره قبل که خیلی از نمایندگان از موضوع گران‌شدن بنزین اطلاع نداشتند و فقط رئیس مجلس وقت مطلع بود.

ابراهیمی افزود: رئیس مجلس با نمایندگان باید تعامل داشته باشد تا با مشورت و نظرخواهی کل نمایندگان در رابطه با مسائل ریز و درشت مملکت تصمیم‌گیری شود و تمام نمایندگان برای پیش‌برد بهتر امور ملت اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مجلس بعد از بیانیه گام دوم انقلاب اولین مجلسی است که پایه‌گذاری شده و در سال آینده نیز انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم که نشان از اهمیت این مجلس دارد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب رئیس مجلس با رای بالا اهمیت داخلی و خارجی دارد؛ در بعد خارجی وقتی یک نماینده با پشتوانه رای بالا منتخب می‌شود در مجامع بین المللی مورد توجه بیشتری است و در بُعد داخلی نیز قطعاً مفید خواهد بود تا اینکه کسی با رای پایین انتخاب شود.

منبع: دانا

کلیدواژه: مردم سلسله و دلفان رئیس مجلس انتخاب رئیس هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | آشنایی با فواید خرما

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

خرما با کنترل سطح کلسترول خون و چربی پایینی که دارد، در رژیم‌های لاغری جای می‌گیرد. همچنین وجود خواص خرما برای لاغری اسید‌های چرب غیراشباع، التهابات مرتبط با چاقی را کاهش داده و وزن را کنترل می‌کند. هر ۱۰۰ گرم خرما حاوی ۷ گرم فیبر است که فیبر هم به کاهش وزن کمک می‌کند.

دیگر خبرها

  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • چرا مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است؟