Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-09@00:12:21 GMT

تست کرونای دو بازیکن مس سونگون

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۴۱۵۲

تست کرونای دو بازیکن مس سونگون

به گزارش افکارنیوز،

بازیکنان و کادر فنی و سایر اعضا باشگاه تیم فوتسال مس سونگون امروز صبح  تست PCR ویروس کرونا دادند و  بعد ظهر امروز جواب تست این تیم به باشگاه اعلام شد.

اخبار ورزشی- بر این اساس تست دو بازیکن جوان این تیم مثبت اعلام شد و با نظر پزشکان بازیکنان این تیم در قرنطینه قرار گرفتند.

علی افضل  سرمربی  این تیم  ضمن تایید این خبر در ادامه گفت: صبح امروز که تمامی بازیکنان اعضای کادر فنی و دیگر مسئولان این باشگاه تست آزمایشات PCR ویروس کرونا داده بودند متاسفانه  تست ویروس کرونای دو بازیکن جوان  ما مثبت اعلام شد نکته مهمی که وجود دارد  این دو بازیکن هیچ گونه علائمی که شبیه به ویروس کرونا باشد را نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه در رابطه با تمرینات تیم فوتسال مس سونگون گفت: با توجه به اینکه امروز بعدظهر جواب آزمایشات بدست باشگاه رسیده ما باید این آزمایشات را به کمیته فوتسال سازمان لیگ و کمیته پزشکی ارسال کنیم که بعد از بررسی کلیه آزمایشات سازمان لیگ  اجاز ه تمرینات را به ما بدهند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتسال ویروس کرونا فوتسال ویروس کرونا مس سونگون تست کرونا دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر

کول پالمر از نگاه هواداران و بازیکنان چلسی، بهترین بازیکن فصل تیم بود. 

طرفداری | مراسم جوایز پایان فصل چلسی، شب گذشته در تالار بزرگ استمفورد بریج برگزار شد. مهم ترین جوایزی که در این مراسم اهدا شدند، جوایز بهترین بازیکن فصل از نگاه بازیکنان و از نگاه هواداران بود. هر دو جایزه در نهایت به همان کسی رسیدند که همه انتظارش را داشتند. 

کول پالمر بدون تردید بهترین بازیکن این فصل چلسی بوده و بیشتر از سایر هم تیمی هایش گلزنی کرده است. پالمر هم از دید هواداران و هم از دید بازیکنان عنوان بهترین بازیکن فصل تیم مردان را به خودش اختصاص داد. او 24 گل و 13 پاس گل در این فصل به ثبت رساند.

آلفی گیلچریست به عنوان بهترین بازیکن آکادمی مردان انتخاب شد، جایزه بهترین بازیکن فصل تیم زنان از نگاه هواداران و بازیکنان هم به ترتیب به جس کارتر و لارن جیمز رسیدند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درد بی‌پایان؛ چهره ناصر الخلیفی بعد از حذف مقابل دورتموند (عکس) ادین ترزیچ، هوادار دیروز، سرمربی فینالیست امروز داروین نونیز به شایعات پیوستن به بارسلونا قوت بخشید! سوتی عبدالله ویسی روی آنتن زنده؛ تخلف پاداش 3.5 میلیاردی فولاد؟ 

دیگر خبرها

  • بارسلونا باید این بازیکن را بفروشد
  • آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند
  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • بازیکنان استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)