Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قبل از آغاز رزمایش مواسات، بیش از ۴۶ هزار بسته‌ حمایتی بین نیازمندان گیلانی توزیع شد، گفت: در سه مرحله طرح مواسات در ماه رمضان نیز بیش از ۱۵۰ بسته معیشتی تهیه و توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، با ورود مهمان ناخوانده کووید ۱۹ در کشور، کسب‌وکار عده زیادی از مردم دچار چالش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در راستای جبران بخشی از آسیب‌های وارده به مردم رزمایشی به نام مواسات همدلی و کمک مؤمنانه در ایام ماه مبارک رمضان به‌فرمان مقام معظم رهبری در سراسر کشور آغاز شد.

 سومین و آخرین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه در استان گیلان امروز با توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲ میلیارد تومان شامل اقلام و کالاهایی همانند برنج، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات تهیه و توزیع شد.

در مراحل اول و دوم این رزمایش در رشت نیز ۱۰۵ بسته معیشتی تهیه و اوایل ماه رمضان و نیمه ماه رمضان بین نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده ناشی از کرونا توزیع‌شده بود. 

فرمانده سپاه قدس گیلان در این مراسم با اشاره به اینکه در روزهای اول شیوع کرونا ازلحاظ روانی کادر پزشکی و مردم دچار بحران شده بودند، اظهار کرد: پاسداران سپاه قدس و مدافعین حرم، در قالب گروه‌های مختلف در کنار کادرهای درمانی فعالیت کردند که باعث افزایش روحیه آنان نیز شده بود.

سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ هزار خانوار گیلانی براثر شیوع ویروس کرونا در این استان دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شدند، گفت: قبل از آغاز رزمایش مواسات، بیش از ۴۶ هزار بسته‌ حمایتی با مشارکت سپاه، بسیج، گروه‌های مردمی و سایر سازمان‌ها بین نیازمندان گیلانی توزیع‌شده بود. 

وی با بیان اینکه از زمان آغاز رزمایش مواسات تاکنون و در سه مرحله بیش از ۱۵۰ هزار بسته حمایتی تنها در قالب این رزمایش بین نیازمندان گیلان توزیع شد، افزود: علاوه بر تهیه بسته‌های معیشتی، گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها و تغسیل اموات کرونایی نیز از دیگر اقدام‌هایی بود که توسط بسیجیان این استان انجام شد. 

توزیع ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان رودسر  ​

امام‌جمعه رودسر نیز در سومین مرحله از رزمایش مواسات که با حضور خانواده‌های معظم شهدا در سپاه ناحیه رودسر اجرایی شد، اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان امسال احسان و کمک‌های مردم بافرمان رهبر معظم انقلاب برای کاهش آسیب‌ها و اثرات اقتصادی و اجتماعی ناشی از بیماری کرونا در جامعه شکل منسجم‌تری به خود گرفت.

 وی با اشاره به اینکه اقشار مختلف مردم در راستای لبیک به امر ولایت برای کمک‌های نوع‌دوستانه خود با شوق و اشتیاق وارد میدان شدند، افزود: مردم داوطلبانه و بدون هیچ چشم‌داشتی به‌صورت گمنام در بحث کرونا برای کمک به همدیگر پای‌کار آمدند و آنچه در سفره خود داشتند برای کمک به نیازمندان تقسیم کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی با بیان اینکه در بحران کرونا ملت ایران دچار سختی‌ها و دشواری‌هایی شدند، تصریح کرد: نباید انکار کنیم که این روزهای فراموش‌نشدنی، سیلی از همدلی را نیز در جامعه به راه انداخت و سبب شد تا ایرانی چهره واقعی خود را نمایان کند و در گمنامی از جان و مال خود ایثار کند.

فرمانده سپاه ناحیه رودسر نیز در این مراسم از توزیع ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی و کارت اعتباری به ارزش دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان رودسر خبر داد و گفت: این کمک‌ها در راستای لبیک به‌فرمان رهبر معظم انقلاب و طی سه مرحله در این شهرستان اجرایی شد. 

سرهنگ محمد اسماعیل حسنی با بیان اینکه امروز شاهد اجرای سومین مرحله از رزمایش مواسات در رودسر هستیم، افزود: در سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان دو هزار و ۴۵۰ بسته معیشتی و یک هزار و ۵۰۰ کارت اعتباری به ا رزش ۶۶۰ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان رودسر توزیع می‌شود. 

وی افزود: این کمک‌ها در سومین مرحله از رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه در این شهرستان در اختیار نیازمندان قرار گرفت، افزود: ارزش ریالی این بسته‌ها بیش از ۶۶۰ میلیون تومان بوده است.

وی با تأکید بر گسترش امر حمایت و همدلی در عرصه مقابله با ویروس کرونا تصریح کرد: مردم، خیرین و گروهای جهادی، همه باروحیه بسیجی در کنار مسؤولین برای رفع کمبودها و مبارزه با ویروس منحوس کرونا وارد میدان جهاد شدند و ملت بزرگ ایران توانستند بار دیگر همانند دوران دفاع مقدس، فضای وحدت و همدلی را در جامعه به نمایش بگذارند و با سربلندی این دستاورد را به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: ماه رمضان گیلان سپاه قدس مقام معظم رهبری همدلی و کمک مؤمنانه بین نیازمندان بسته معیشتی هزار بسته توزیع شد کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیر آب و فاضلاب منطقه دو یزد در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: در پی ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی عوامل به سرعت در محل حاضر و کار مهار اب و آب کشیدن از ملک حدود ۲ ساعت طول کشید.


اسماعیلی افزود: کار مرمت ۱۶: ۳۰ دقیقه به پایان رسید و جریان آب برقرار شد.


وی ادامه داد: در این حادثه به یک واحد مسکونی آسیب کلی وارد شد با همکاری مسئولین و عوامل مربوطه عملیات اسکان موقت این خانواده انجام شد و دوباب مغازه آسیب دیدند.


اسماعیلی گفت: مقرر شد به محض برقراری ایمنی کار تخلیه جنس انجام شود و مغازه جدیدی اجاره و جنس‌ها به آنجا منتقل شود.
وی ادامه داد: کار تکمیل پرونده زیان دیده‌ها به بیمه پس از تعطیلی انجام می‌شود و خسارت به خسارت دیدگان پرداخت خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت به خسارت دیدگان ترکیدگی لوله آب در خیابان مهدی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر