Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:59:04 GMT

مصدومیت ۲ تن در زلزله دماوند/فرار علت مصدومیت بود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۴۳۶۳

مصدومیت ۲ تن در زلزله دماوند/فرار علت مصدومیت بود

پیمان صابریان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص تعداد مصدومان زلزله دماوند که ساعت ۱۳:۴۶ چهارشنبه به وقوع پیوست اظهار داشت: این حادثه سبب شد که ۲ نفر به دلیل ترس و وحشت و در هنگام فرار دچار مصدومیت شوند.

صابریان با اشاره به اینکه در زمان وقوع زلزله دماوند و به محض اطلاع اورژانس ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده بود گفت: با توجه به اینکه لرزش این زلزله در پایتخت نیز حس شده بود اما در این خصوص تماسی با اورژانس نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اورژانس تهران از آماده باش نیروهای اورژانس خبر داد و عنوان داشت: مصدومان زلزله دماوند از ناحیه پا دچار مشکل شده بودند.

کد خبر 4935865

منبع: مهر

کلیدواژه: اورژانس تهران زلزله ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس زلزله دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حادثه تصادف مینی بوس با لیفان ساعت ۲۲و ۳۸ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در اتوبان آزادگان روبه روی شهرک گلدیس شاهین شهر اتفاق افتاده است، تصریح کرد: ۵ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام شد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره مصدومیت ۱۵ نفر شامل ۷ نفر مرد و ۸ نفر خانم در این حادثه ابراز کرد: مصدومان به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

کد خبر 6095526

دیگر خبرها

  • زلزله ۴.۲ ریشتری در خراسان شمالی هیچگونه خسارتی در پی نداشت
  • زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند
  • وقوع زلزله در این استان
  • زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • زلزله این استان را لرزاند
  • ۱۲ مصدوم و یک فوتی در ۲ حادثه ترافیکی در اصفهان
  • وقوع زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر در سیرچ کرمان
  • وقوع زلزله در سیرج / کرمان لرزید