Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@09:21:57 GMT

تو از تمام دهان‌های شهر می‌شنوی؛ نیا

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۴۶۵۲

تو از تمام دهان‌های شهر می‌شنوی؛ نیا

اخبار شبکه مازندران، روشن است. گزارشگر میکروفن را می‌برد سمت خانومی که نه دستکش دارد و نه ماسک، اما دارد توی آلاچیقی ساحلی میان انبوه اقوام، تخمه می‌شکند و طلبکار است. می‌گوید: آره آمدیم تفریح. خُب خسته شدیم، توی خانه دلمان پوسید.

رقیه توسلی

اخبار شبکه مازندران، روشن است. گزارشگر میکروفن را می‌برد سمت خانومی که نه دستکش دارد و نه ماسک، اما دارد توی آلاچیقی ساحلی میان انبوه اقوام، تخمه می‌شکند و طلبکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌گوید: آره آمدیم تفریح. خُب خسته شدیم، توی خانه دلمان پوسید.

در ادامه پلیس راهور را نشان می‌دهد که در موازات ترافیک سنگین آزادراه می‌گوید: توصیه بر این بود که مراعات شود و هموطنان سفر نروند. به امید قطع زنجیره کرونا.

خبر بعدی هم از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران است که می‌گوید: برای شکست کووید۱۹ باید همچنان پروتکل‌های بهداشتی و فاصله ایمن با افراد را رعایت کرده و از سفرهای غیرضرور و حضور در اجتماعات پرهیز شود.

هم‌اکنون ۲۶۲ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری هستند.

و به عنوان حسن ختام برنامه‌ای می‌بینم از عکس‌های ارسالی درباره گردشگران بی‌ملاحظه که از بخت ما، وفور نعمت است این‌روزها. جوری آمده‌اند که احساس می‌شود تلافی حبس چند ماهه را قرار است یکجا دربیاورند سر ولایت ناخوش احوال شمال.

تلویزیون را خاموش می‌کنم. اما با قیامِ چراهای توی سرم نمی‌دانم باید چه بکنم!؟

چندروزی است دلمشغول‌تر از همیشه، چراهایم سُر می‌خورند توی خانه... خصوصاً وقتی در جریان اخبار و ویدئوهایی قرار می‌گیرم که منتج‌اند به کرونا... نمی‌توانم آخر به دوروبرم دقیق نشوم... به قرنطینه چندماهه و خانواده‌ای که هنوز به اصل در_خانه_ می‌مانیم وفادارند... نمی‌توانم آگهی ترحیم‌های این چندوقته همسایه و فامیل و دوستان را توی گالری گوشی از نظر نگذرانم و بی‌خیال باشم... زیاد فکر نکنم به دوست پرستارم... نمی‌توانم توی خلوت، جمع و تفریق راه نیندازم و پای عقل و انصاف را نکشم وسط... نمی‌توانم.

بیچاره شمال که مهره مار دارد! و بیچاره ما شمالی‌ها که دچار چرا چرا شده‌ایم. گرفتار میهمانانی که اهل همدلی نیستند و رژه ماشین راه انداخته‌اند به قصد جنگل و کوهستان و دریا و رودخانه.

شمالی نوشت: زخم و هراس کرونا کم است، غصه میهمان ناخواسته هم شده قوزبالاقوز... کاش می‌شد دانشمندان منت بگذارند روی سرمان و اول واکسن حرف‌شنوی را کشف کنند!

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مسافرت مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته باشگاه استقلال به یک هلدینگ مطرح واگذار شد و بلافاصله بعد از این اتفاق شایعاتی در مورد تغییرات مدیریتی در این باشگاه دهان به دهان چرخید، اما واقعیت این است که فعلا امکان تغییرات مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد.

نکته اول اینجا است که مدیریت فعلی باشگاه استقلال باید تمامی اسناد و مدارک و میزان بدهی‌های این باشگاه را بر آورد کرده و در قالب گزارش به مسئولان هلدینگ مربوطه ارائه کند که این موضوع زمانبر است. از طرفی دیگر این هلدینگ باید نمایندگان خود را برای حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال معرفی کند تا اهلیت آن‌ها از مراجع مربوطه تائید شود و این موضوع نیز نیازمند زمان است.

همچنین با توجه به اینکه تا پایان مسابقات لیگ برتر ۶ هفته باقی مانده است اگر قرار بر تغییرات باشد بعد از پایان مسابقات لیگ برتر این اتفاق رخ خواهد داد؛ ضمن آنکه قطعا یکی دو عضو با سابقه ورزشی در هیات مدیره یا حتی برای مدیرعاملی این باشگاه در نظر گرفته خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چطور جلوی بیرون ریختن آب دهان در خواب را بگیریم؟
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • باکتری‌های درون دهان از تعداد کل انسان‌های زمین بیشتر است!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان از ۱۷ اردیبهشت
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • ۲۴۵ نماینده در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راهی خانه ملت می‌شوند
  • برگزاری «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت
  • فلوراید تراپی بیش از ۷۶ هزار نفر از دانش آموزان روستایی خوزستان
  • دانش آموزان روستایی خوزستان فلوراید تراپی شدند