Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@17:31:23 GMT

مقایسه خودرو فولکس واگن پاسات و آلفارومئو ۴C

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۴۷۹۸

مقایسه خودرو فولکس واگن پاسات و آلفارومئو ۴C

به گزارش افکارنیوز،

در این گزارش دو خودرو فولکس واگن پاسات و آلفارومئو ۴C را از لحاظ مشخصات فنی و امکانات بررسی خواهیم کرد.


اخبار اقتصادی خودرو فولکس واگن پاسات محصول کشور آلمان بوده و آلفارومئو ۴C در کشور فرانسه طراحی شده است و هر دو در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شدند.


فولکس واگن پاسات از حجم موتور ۱۷۹۸ سی سی و و آلفارومئو ۴C دارای حجم موتور ۱۷۴۲ سی سی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شتاب ۰ تا ۱۰۰ خودروی فولکس واگن پاسات برابر با ۷.۹ ثانیه و آلفارومئو ۴.۵ ثانیه است.

از امکانات فولکس واگن پاسات می‌توان به دکمه استارت خودرو به همراه سیستم ورود بدون کلید، سیستم اتوماتیک خاموش/روشن خودرو، امکان تعویض دنده از پشت فرمان، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم کمکی پارک به همراه سنسور کنترل فاصله و بازشدن درب صندوق عقب به صورت هوشمند اشاره کرد.

آلفارومئو ۴ نیز دارای سنسور پارک عقب، سیستم کنترل باد لاستیک‌ها TPMT ، کنترل مطلوب خودرو در چهار حالت و سیلندر یکپارچه فولادی است.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: خودرو آلفارومئو فولکس واگن آلمان خودرو فرانسه فولکس آلفارومئو فولکس واگن پاسات فولکس واگن پاسات آلفارومئو ۴C

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۴۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی، سرهنگ ستاد محمد محمودی اظهار کرد: در راستای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری از ورود و خروج کالای قاچاق از کشور، مرزبانان گروهان ۱۷ شهریور هنگ مرزی تایباد حین کنترل خودروهای مسافری در لاین ورود به کشور طی عملیاتی موفق به کشف مقادیری سیگار قاچاق از دو دستگاه خودرو شدند.

فرمانده هنگ مرزی تایباد افزود: مرزبانان پست کنترل و مراقبت دوغارون حین کنترل خودروهای ترانزیت در لاین ورود به کشور به دو دستگاه خودرو افغانستان مشکوک که پس از بازرسی دقیق از خودروها، تعداد ۳۶۰۰ پاکت سیگار شامل ۷۲ هزار نخ سیگار به ارزش ۱ میلیارد و ۱۰ میلیون ریال را که داخل دو دستگاه بونکر سیمان جاساز شده بود را از ۲ نفر متهم  افغان کشف کنند، که خودروها توقیف و کالاهای مکشوفه به همراه متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل اداره مبارزه با کالای قاچاق هنگ شد.

وی بیان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه کارکنان مرزبانی به شمار می‌آید و این مهم در تحقق مسیر جهش تولید بسیار کارگشا است.


 

دیگر خبرها

  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۳۰ میلیارد ریال تلفن همراه قاچاق در بانه
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد