Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی ساوه شمشکی رییس انجمن اسکی معلولان اظهار کرد: با مجوزی که از ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش و جوانان در خصوص شروع تمرینات اسکی بازان معلول دریافت کردیم، تمرینات اسکی بازان پایتخت را در پیست اسکی توچال آغاز کردیم که این تمرینات تا اوایل تیرماه که پیست حاوی برف است، ادامه خواهد داشت تا ببینیم وضعیت از نظر این بیماری چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: با توجه به این که هنوز تقویم فدراسیون جهانی برای شروع مسابقات بین المللی و جهانی در سال ۲۰۲۰ مشخص نیست، منتظر اطلاع رسانی از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک هستیم تا خود را برای مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی که از دی ماه امسال آغاز می‌شود و به مدت یکسال ادامه خواهد داشت، آماده کنیم.
شمشکی اضافه کرد: مسابقات پارالمپیک زمستانی در رشته‌های آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی اسفند ۱۴۰۰ در چین برگزار خواهد شد که ما امیدواریم شرایط از نظر بیماری کرونا به گونه‌ای باشد که امسال مشکلی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه نداسته باشیم.
رییس انجمن اسکی معلولان خاطرنشان کرد: امسال پس از این که مشخص شد در کدام مسابقات کسب سهمیه می‌توانیم شرکت کنیم، سعی داریم میزبان برگزاری مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک زمستانی نیز باشیم. البته در صورتی که وضعیت دنیا از نظر این بیماری به حالت عادی برگردد.

شمشکی گفت: دوره قبل ما موفق به کسب ۵ سهمیه پارالمپیک زمستانی در رشته‌های اسنوبرد و صحرانوردی شدیم، اما امسال هدف گذاری بر این است که این تعداد را تا ۹ سهمیه در رشته‌های اسنوبرد، آلپاین و صحرانوردی افزایش دهیم و حضور موفق تری نسبت به دوره قبل داشته باشیم.
وی افزود: برای این که بتوانیم رنگینگ اسکی بازان معلول را افزایش داده و سهمیه مستقیم را کسب کنیم باید کمیته ملی پارالمپیک شرایط حضور اسکی بازان در مسابقات قهرمانی جهان را فراهم کند. ما تا امروز تنها در مسابقات بین المللی شرکت کردیم و امکان حضور در مسابقات قهرمانی جهان را نداشتیم.
رییس انجمن اسکی معلولان در پایان از افزایش چشمگیر زنان اسکی باز در ۴ سال راه اندازی این انجمن خبر داد و گفت: در گذشته ما تنها یک اسکی باز مرد در رشته آلپاین داشتیم، اما در چند سال گذشته با افزایش تعداد اسکی بازان معلول بویژه در بخش زنان، شاهد رشد اسکی معلولان در جایگاه بین المللی بودیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عیسی ساوه شمشکی پارسی خبر فدراسیون جهانی پارالمپیک زمستانی مسابقات کسب سهمیه اسکی بازان معلول سهمیه پارالمپیک اسکی معلولان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مسابقات انتخابی زون آسیا به منظور توزیع سهیمه باقی مانده المپیک در سطح قاره آسیا از امروز در فجیره امارات آغاز شد و در اسلحه فلوره بانوان زهرا کارگر ملی‌پوش یزدی در مرحله مقدماتی با ۵ باخت و یک برد از صعود به مرحله بالاتر بازماند.

زهرا کارگر در جدول رده بندی از بین ۱۴ شمشیرباز در جایگاه دوازدهم ایستاد.

قهرمان مسابقات شمشیربازی انتخابی زون آسیا در هر بخش صاحب سهمیه المپیک می‌شود.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور