Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:03:39 GMT

مراکز خرید ضایعات بدون مجوز در گلستان پلمب می شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۵۴۵۵

مراکز خرید ضایعات بدون مجوز در گلستان پلمب می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی قاسمی وناجمی در جلسه کارگروه پیشگیری از سرقت استان اظهارکرد: با پایان مهلت دریافت مجوز برای مراکز ضایعات، پلیس اماکن موظف است همه مراکز خرید و فروش ضایعات استان را رصد و مراکزی که مجوز ندارند را پلمب کند.

وی افزود: مراکزی که مجوز دارند هم، باید مشخصات فروشنده و آدرس او را در دفتر یادداشت کنند تا اگر اموال دزدی در بین ضایعاتی که می خرند وجود داشت ردیابی و شناسایی سارق فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان از رصد سارقان سابقه دار هم خبر داد و گفت: اسامی سارقان که آزاد می شوند یا مرخصی می روند به دادستان های هر  شهرستان و پلیس آگاهی برای کنترل و نظارت بر این افراد اعلام می شود.

مهدی قاسمی وناجمی بیان کرد: افزایش گشت های مشترک دستگاه های خدمات رسان از دیگر راهکارهای ارائه شده برای پیشگیری از سرقت است.

کد خبر 4935915

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دادگستری گلستان مهدی قاسمی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند