Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاسی آشتیانی، امام‌جمعه موقت اراک با اشاره به تحریم ناجا توسط آمریکا، گفت: این مسئله اوج استیصال آمریکایی‌ها را نشان می دهد که تقریباً تمام نهادهای کشور و شخصیت‌های مهم ایران را مورد تحریم قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم سپاسی آشتیانی، امام‌جمعه موقت اراک و مدیر حوزه علمیه استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب، با اشاره به تحریم ناجا توسط آمریکا، گفت: این مسئله اوج استیصال آمریکایی‌ها را نشان می دهد که تقریباً تمام نهادهای کشور و شخصیت‌های مهم ایران مورد تحریم آمریکا قرار داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاسی آشتیانی با بیان این مطلب که سلاح آمریکا، تحریم است، اظهار کرد: آمریکا بر این باور است که با ایجاد فشار بر کشورها می تواند در عملکرد جمهوری اسلامی در قسمت‌های مختلف حتی پلیس تأثیر بگذارد.

وی افزود: همان‌طوری که تحریم‌های آمریکا در زمینه‌های اقتصادی، تسلیحاتی و علمی نتوانسته در خط سیر جمهوری اسلامی تأثیر بگذارد طبیعتاً در مسئله تحریم پلیس ایران هم نمی‌تواند تأثیر بگذارند و نیروی انتظامی با قوت کار خود را ادامه خواهد داد.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی ایجاد ناامنی روانی را از اهداف این تحریم‌ها عنوان و بیان کرد: آمریکا هم می داند که تحریم‌هایشان مؤثر نیست و در مسائل امنیت و مبارزه با تروریست نمی تواند تأثیر بگذارد ولی می خواهد یک ناامنی روانی برای مردم ایجاد کند و آنها را بترساند.

سپاسی آشتیانی، راه مبارزه با آمریکا را قوی شدن دانست و ادامه داد: به فرمایش رهبر معظم انقلاب، در هر زمینه ای که قوی شدیم تحریم‌های آمریکا نتوانسته تأثیر بگذارد. این روزها شاهد حرکت نفت‌کش‌های ایران از یک طرف دنیا به طرف دیگر هستیم و آمریکائی‌ها حتی قدرت اعتراض به این نفت‌کش‌ها را ندارند.

امام‌جمعه موقت اراک با اشاره به اینکه در همه زمینه‌ها نیاز و ضرورت بر قوی شدن داریم چراکه مسیر آینده کشور، مسیر قدرت است افزود: مقاومت مردم، صلابت رهبری و قدرت‌های نیروهای ایران سبب شده که آمریکا در مقابل ایران نتواند کاری انجام دهد چراکه می داند در ایران همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با صلابت ایستاده اند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این مطلب که سرنوشت حق، پیروزی و سرنوشت باطل، نابودی است، گفت: اقتدار ایران سبب می شود که تحریمهای آمریکا در هر زمینه ای نتواند مشکلی از آنها را حل کند و حتی این نوع سیاست‌ها قادر به حفظ رژیم صهیونیستی در منطقه هم نیست.

سپاسی آشتیانی خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از سیاست‌ها در برهه ای هم بتواند مشکلاتی را ایجاد کند، ولی تاریخ نشان داده که این نوع سیاست‌ها نمی تواند خط سیر جمهوری اسلامی و مردم را منحرف و ملت را از حمایت جمهوری اسلامی ایران منصرف کند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی سپاسی آشتیانی تأثیر بگذارد تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت

ترکیه اعلام کرد در ازای لغو تحریم‌های آمریکا به احتمال زیاد به اجرای برنامه مونتاژ جنگنده نسل جدید F-35 باز می‌گردد. 

از این رو، فواد اوکتای، رئیس کمیسیون امور بین الملل پارلمان ترکیه اعلام کرد آنکارا از آمریکا می‌خواهد که تحریم‌های اعمال شده علیه آنکارا را در چارچوب قانون «مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم» (CAATSA) بررسی کند.

کانال تلویزیونی TRT به نقل از اوکتای نوشت: ترکیه علاقه‌ای به بازگشت به برنامه F-35 نشان نمی‌دهد، بنابراین تحریم‌های CAATSA که علیه آنکارا در ارتباط با خرید سامانه‌های موشکی ضد هوایی اس-۴۰۰ از روسیه اعمال شده است، باید دوباره مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 

معاون سابق رئیس جمهور ترکیه (۲۰۱۸-۲۰۲۳) در راس هیئت پارلمانی در کنگره آمریکا گفت: موارد اس-۴۰۰ و اف-۳۵ را نباید با هم اشتباه گرفت. 

ترکیه در سال ۲۰۱۹ پس از خرید اس-۴۰۰ از روسیه از برنامه توسعه F-35 حذف شد. ترکیه برخی از قطعات بدنه و برخی از سیستم‌ها را برای این جنگنده‌ها تولید می‌کرد. ایالات متحده اعلام کرد که بازگشت ترکیه به برنامه تنها در صورت کنار گذاشته شدن اس-۴۰۰ امکان پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • رسانه‌های عبری‌زبان: ارتش اسرائیل کاملا وابسته به آمریکاست
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • فرهنگ مقاومت در نسل آینده آمریکا تأثیر گذاشته است
  • اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت