Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی کردستان، در فهرستی که وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده نام هفت نفر از جمله فرمانده ناجا و شش نفر از مقامات ارشد نیروی انتظامی به فهرست تحریم‌ها اضافه شده‌اند و در همین راستا سردار علی آزادی بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه امده است: اقدام رژیم مستکبر و استعمارگر آمریکا در تحریم نیروی انتظامی، فرمانده و تعدادی از مقامات ارشد که همواره در خط مقدم و به عنوان مدافعان حریم امنیت در داخل و مرزها همیشه خوش درخشیده‌اند، از یک سو اتحاد ملی را رقم زده و از سوی دیگر درماندگی رژیم سلطه گر را نمایان ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحریم مضحک نشانگر پایان تحریم‌های آمریکا، ناکارآمدی و شکست نقشه‌های سردمداران آمریکا در جنگ ظالمانه اقتصادی و از طرفی ظرفیت و توانمندی ملی ایران برای تبدیل تهدیدها به فرصت‌های بالنده است که ایران اسلامی را در راه رسیدن به آرمان‌های بلند خود متحدتر و ثابت قدم کرده است.

آمریکا با بهره گیری از امپراطوری رسانه و عملیات روانی و اقدامی فاقد توجیه عقلانی و منطقی در صدد القا ابرقدرتی خود بر جهان است که این بار نیز توسط ملت سرافراز ایران اسلامی و تلاش مدافعان امنیت با عزمی راسخ شکست خواهد خورد.

این چنین اقدامی توسط دولت منفور آمریکا نشان داده که سیاستمداران آن با کمترین بهره هوشی سیاسی از هیچ منطق و اصولی منطبق بر روابط دیپلماتیک بهره نبرده و نیروی انتظامی با اتکا بر عزت، اقتدار و مصلحت در دفاع از کیان کشور مقتدرانه عمل می‌کند.

فرماندهی انتظامی استان کردستان این اقدام یک جانبه و خارج از قاعده آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید محکوم کرده و در پاسداشت امنیت و ارتقا آن در جامعه بیش از پیش گام بر خواهد داشت.

کد خبر 4935889

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی علی آزادی تحریم های ایران ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | بازداشت متهم به قتل زهره فکور صبور

تعداد بازدید : 93 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش جام جم آنلاین، حسین شاهرخی وکیل مدافع پرونده مرگ مشکوک مرحوم فکور صبور در یکی از صفحات مجازی خود مدعی شد: پس از انتشارخبر محکومیت فرد مرموز در پرونده مرحوم زهره فکور صبور به لطف پروردگار طی عملیات ویژه مامورین خدوم نیروی انتظامی م.ن ظرف ۲۴ ساعت در مخفیگاه خود شناسایی و‌ دستگیر شد.

وی ادامه داد: ضمن قدردانی از زحمات نیروی انتظامی ازتمام کسانی که از این فرد شکایت یا ادعایی دارند درخواست می‌شود ظرف ۴۸ ساعت آینده به کلانتری ۱۲۹ جامی و یا دادسرای فرهنگ و رسانه مراجعه نمایند.

زهره فکور صبور، بازیگر سینما و تلویزیون ۱۰ اسفند سال ۱۴۰۰ با حال وخیم به بیمارستان منتقل شده بود و پس از ساعاتی فوت کرده بود.

دیگر خبرها

  • اندیشکده مطالعات جنگ بررسی کرد؛ حضور ایران در آفریقا، آمریکا را ترسانده است
  • ببینید | بازداشت متهم به قتل زهره فکور صبور
  • آمریکا لبنان را تهدید کرد: یا موافقت با ساخت برج‌های مراقبت یا توقف حمایت‌ها از ارتش
  • آماده‌سازی قوانین احتیاطی در مجلس نمایندگان آمریکا برای تحریم مقام‌های دیوان کیفری لاهه
  • پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است
  • تلگراف: حزب‌الله با حمایت ایران امنیت را از اسرائیل گرفته است
  • ازسرگیری مذاکرات رفع تحریم ها نزدیک است؟ | یک دیدگاه متفاوت درباره مثلث ایران، آژانس و آمریکا
  • ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند
  • ساخت پیشرفته‌ترین سلاح‌ و سامانه‌های کشف و شناسایی در پدافند
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است