Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس، از آغاز عملیات کاشت نهال و واکاری در بلوارها و میادین سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مصطفی خادم با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات کاشت نهال و واکاری به منظور ارتقای سطح و ظرفیت فضای سبز شهری بندرعباس در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این عملیات در راستای توسعه فضای سبز شهری، با کاشت انواع درخت از نوع گونه های مختلف در فضاهای مختلف شهر آغاز شده و در حال انجام است.

 رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: تا کنون واکاری و کاشت درخت در فضای سبزشهری به طول ۱۰ هزار متر مربع در بلوار صیادان، جمهوری، امام موسی صدر، سید جمال الدین اسدآبادی، بوستان شب، غدیر و غیره در دستور کار قرار دارد.

خادم عمده نهال های کاشته شده را شامل گل ابریشم، گل کاغذی، اختر پروانه ای،چریش، کاج گرمسیری، شمشاد،کاشت پرچین،گاروم زنگی، ختمی دریایی تویتیا ، تابه بویا ،کنار ،کاسیا،لور ، مشعل جنگل،پانسانیا، ذکر کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۰۰۰ اصله نهال در این عملیات کاشت شده است، خاطر نشان کرد: در بعضی از نقاط شهری چهارمین و بعضا پنجمین دوره واکاری است.

وی در پایان خواستار همراهی و مشارکت بیش از پیش شهروندان در حفظ و توسعه فضای سبز شهری شد و اضافه کرد: رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه فضای سبز بدون همکاری شهروندان میسر نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کاشت نهال فضای سبز شهری عملیات کاشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد

نوید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آغاز رویداد شروع در کردستان خبر داد و اظهار کرد: این رویداد یک روزه و در راستای اهداف مربوط به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد نیازهای فناورانه از طریق شرکت‌ها به صورت مساله محور مطرح می‌شود و دانشجویان و یا هر یک از اعضای هیأت علمی ایده‌ای در این حوزه داشته باشند، به شرکت معرفی خواهد شد.

مدیر توسعه کارآفرینی، مراکز رشد و نوآوری دانشگاه کردستان ادامه داد: شرکت مورد نظر با صاحب ایده وارد مذاکره خواهد شد و در صورتی که ایده مطرح شده قابلیت تأمین نیاز شرکت را داشته باشد، از طریق تسهیلات و یا کمک بلاعوض، صاحب ایده را حمایت خواهد کرد.

رضایی با اشاره به اینکه این رویداد در دانشگاه‌های مختلف برگزار شده، عنوان کرد: این رویداد برای نخستین بار در دانشگاه کردستان و با حضور دانشجویان و اعضای هیأت علمی علاقمند و صاحب ایده برگزار می‌شود.

وی مزایای شرکت در این جشنواره را آشنایی با فضای کار اشتراکی، فضای کارگاهی، خدمات مالی، ایجاد شبکه ارتباطی، آموزش و توانمندسازی دانست و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد ایجاد زمینه و شرایط مناسب برای آشنایی دانشجویان با مسائل فناورانه در قالب انجام پروژه‌های علمی، حمایت از سرمایه‌های انسانی و استعدادهای علمی کشور و تبدیل خلاقیت و دستاوردهای علمی به محصولات قابل ارائه به بازار است.

کد خبر 6098366

دیگر خبرها

  • تولید ۳.۶ میلیون نهال در خراسان شمالی طی سال جاری
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • کشت ۶۰۰ هزار بوته نشاء گل فصلی در محل گلخانه شهرداری
  • احداث فاز نخست بوستان جلالیه در محله گل محمدی
  • آغاز عملیات سم‌پاشی شبانه درختان منطقه ۱۲ اصفهان
  • نقدی بر حصار کشی و اسباب‌کشی درختان از پارک‌ها
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • کاشت بیش از ۶۵۰ اصله نهال در ورودی شهر بوشهر
  • آغاز برداشت گُل گاوزبان در گلستان