Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@02:29:37 GMT

خشت به خشت تا بهشت

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۶۱۶۶

خشت به خشت تا بهشت

به گزارش ایرنا، زنی است که در سینه اش گرمای خوزستان و در وجودش مهربانی مردمان ایران زمین موج می زند و دستان بخشنده اش ترسیم زیبای خواستن و توانستن است.

آری او که وجودش دریای محبت است، از دیار نخل ها و استواری ها از خوزستان، همت کرده و به نیابت از سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هزینه سه خشت طلا برای گنبد حرم مطهر امام حسین (ع) را پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به راستی که اگر ابتکار و تلاش‌های حاج قاسم در راه‌اندازی ستاد بازسازی عتبات عالیات نبود، امروز هم نامی از ساخت گنبد برای حرم مطهر امام حسین (ع) در میان نبود، به یقین حاج قاسم راهی را هموار کرد که خیّرین با گام نهادن در آن راه، آخرت خود را بیمه کردند.

به همت اندیشه آسمانی سردار دل ها بود که امروز راه پرواز عاشقانه دل ها تا بین الحرمین از کرمان می گذرد.

بانوی خونگرم قصه کوتاه ما، راوی داستان های بلندی از همت و از خود گذشتگی است، او علی رغم وضعیت مالی معمولی خود  کم‌کم و به مرور پول‌هایی را به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیات کرمان واریز می‌کند و زمانی که به حد نصاب خرید خشت طلا می‌رسد، اعلام می‌کند که به نام چه کسی یا چه کسانی ثبت شود و چه معامله زیبایی است که در اوج گمنامی بین خدا و یکی از بهترین بنده هایش شکل می گیرد.

تامین هزینه‌ی ۱۱ خشت طلا برای تقرب خود و خانواده‌ به اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، سه خشت طلا به نیت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، یک خشت به نیت شهدای غواص، یک خشت به نیت شهیدان ابومهدی المهندس و حسین پورجعفری و یک خشت به نیابت از شهدای محافظ شهید حاج قاسم سلیمانی، دلی دریایی می‌خواهد که این بانوی خوزستانی دارد.

این خیّر بزرگوار به مرور تاکنون هزینه ۱۷ خشت طلا برای گنبد جدید حرم مطهر امام حسین (ع) را به حساب نذورات ستاد بازسازی عتبات کرمان واریز کرده  است.

در حال حاضر هزینه هر خشت طلا مبلغ سی میلیون ریال است.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان ستاد بازسازی عتبات عالیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان ستاد بازسازی عتبات عالیات خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان ستاد بازسازی عتبات عالیات ستاد بازسازی عتبات حاج قاسم خشت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حدیثه پیشه از مسئولان کاروان زیارتی دختران حاج قاسم گفت: این زائران از استان اصفهان در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس از ۴۰ منطقه در اصفهان راهی کرمان شدند تا در کنار مزار مرد میدان، با شهید سردار قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت، برای پیروی از راه سردار دل‌ها تجدید میثاق دوباره ایی ببندد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


وی افزود: مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت است، پیاده‌روی اجتماع‌گونه از مصلای امام علی (ع) کرمان تا بیت‌الزهرا و در نهایت حضور در مزار سردار دل‌ها در ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه (زمان شهادت) از برنامه‌های این سفر زیارتی است.


زمان اعزام کاروان زیارتی دختران حاج قاسم، در اردیبهشت است و پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت سردار دل‌ها برگزارمی شود و ایده این کاروان از اصفهان است.


امسال سومین سال متوالی است که دختران حاج قاسم از اصفهان به سوی مزار سردار سلیمانی راهی شدند.

دیگر خبرها

  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند