Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-04@06:18:49 GMT

آموزش: چگونه ویدئوهای اینستاگرام را دانلود کنیم؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۶۲۹۷

آموزش: چگونه ویدئوهای اینستاگرام را دانلود کنیم؟

ایتنا - بسیاری از کاربران اینستاگرام تمایل دارند بعد از تماشای آنلاین برخی از پست های ویدیویی، به دانلود و نگهداری آنها در گوشی هوشمند خود بپردازند.  
بسیاری از کاربران علاقه دارند ویدیوهای موردعلاقه خود را در اینستاگرام بعد از تماشای آنلاین، روی گوشی خود دانلود کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بسیاری از کاربران اینستاگرام تمایل دارند بعد از تماشای آنلاین برخی از پست های ویدیویی، به دانلود و نگهداری آنها در گوشی هوشمند خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این گزارش که در وب سایت learn.g۲ آمده است، به کاربران نحوه دانلود کردن ویدیوهای منتشر شده در شبکه اجتماعی اینستاگرام بر روی گوشی را مرحله به مرحله آموزش می دهد. البته کاربران باید توجه داشته باشند که قبل از هرکاری، باید یک اپلیکیشن نظیر Video Downloader for Instagram را از فروشگاه گوگل پلی استور دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنند.  

مراحل دانلود کردن ویدیوهای اینستاگرامی به ترتیب در زیر آمده است:

۱. وارد اپلیکیشن اینستاگرام و صفحه کاربری خود شوید
 


۲. به پست ویدیویی موردنظر خود مراجعه کنید 

۳. در قسمت بالا سمت راست، بر روی علامت سه نقطه ضربه بزنید 

۴. در اینجا گزینه کپی لینک (copy link) را بزنید

۵. در این مرحله به طور اتوماتیک و خودکار ویدیوی مربوطه دانلود شده و در گالری کاربر در یک پوشه جداگانه تحت عنوان InstaDownload ذخیره سازی می شود.

 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام و جمال موسیالا، دو ستاره جوان حال حاضر فوتبال اروپا هستند که هر کدام در تیم خود عملکرد قابل توجهی را به نمایش گذاشته‌اند.

بلینگام در رئال مادرید و موسیالا در بایرن مونیخ تمام توجهات را به خود جلب کرد و نشان داده‌اند که چگونه با سن کم می‌توانند در تیم‌های بزرگ و همینطور مسابقات حساس با دقت عمل کنند.

جیمی کاراگر، کارشناس سی‌بی‌اس اسپورت، در مقایسه این دو بازیکن تایید کرد که بیشتر طرفدار موسیالا است:"او منحصربه‌فرد است، شما کمتر بازیکنی مثل او می‌بینید که میانه میدان اینطور دریبل بزند. بلینگام که بازیکن فوق العاده‌ای است، کاملا متفاوت است. تعداد بسیار کمی از بازیکنان، در صورتیکه در حال حاضر در فوتبال اروپا وجود داشته باشند، مثل موسیالا هستند.

وقتی چنین بازیکنانی را می‌بینید که به راحتی بازیکن مقابل را از پیش رو برمی‌دارند، یاد وقتی می‌افتید که بچه بودید و بازی‌های مارادونا را تماشا می‌کردید.

بلینگام و موسیالا دو بازیکن تماشایی هستند اما کاملا با هم تفاوت دارند ندارد. من عاشق تماشای بازی موسیالا هستم. احتمالاً از تماشای بازی او بیشتر از تماشای جود بلینگام لذت می‌برم.

جود واقعا جذابیت خاصی دارد. اما کاری که او انجام می‌دهد خاصی است؛ کسی که واقعا می‌تواند دریبل بزند. من در مورد یک وینگر صحبت نمی‌کنم که در گوشه‌ها از مقابل یک بازیکن عبور کند این درمورد یک هافبک وسط متفاوت است."

دیگر خبرها

  • جای خالی معلمان ماهر مجازی
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!
  • آموزش و نحوه فعال‌سازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت (ViLTE)
  • آموزش: ۵ نکته که تایپ کردن با گوشی هوشمند را آسان‌‌تر می‌کند
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟