Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@19:16:50 GMT

با عامل خاطی ماجرای مرگ زن کرمانشاهی برخورد خواهد شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۶۳۴۸

با عامل خاطی ماجرای مرگ زن کرمانشاهی برخورد خواهد شد

مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه گفت: هرگونه قصور و کم‌کاری از طرف هر شخص یا ارگانی در ماجرای مرگ زن کرمانشاهی شده باشد پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، غلامرضا شهبازی در یک برنامه تلویزیونی و درباره ماجرای قتل زن کرمانشاهی توسط مأموران شهرداری توضیح داد: در راستای رفع تخلف ساختمانی از منطقه سه شهرداری کرمانشاه دوستان و همکاران بنده بر اساس وظیفه ذاتی‌شان وارد عملیاتی شده و در مسیر برگشت با مورد مشکوک «زمین‌خواری» مواجه شده و به یک محل مسکونی در فضای سبز شهرداری برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همکاران ما وارد عملیات می‌شوند و متأسفانه این بنده خدا مقاومت می‌کند. الحمدالله هیچ‌گونه ضرب و شتمی هم اتفاق نمی‌افتد. ایشان ظاهراً بیماری زمینه‌ای خاصی داشته‌اند و مقاومت کردند. ما منکر تنشی که ایجادشده نمی‌شویم. همکاران بنده با مأموران خانم تماس می‌گیرند و هیچ‌گونه آثار ضرب و شتمی در بدن این بنده خدا وجود نداشته است.

شهبازی  در پاسخ به اینکه آیا نمی‌شد این خانم را با حضور یک مددکار آرام می‌کردید و بعد به اعمال قانون می‌پرداختید که به مرگ ایشان ختم نشود، تأکید کرد: به شما اطمینان خاطر می‌دهم هرگونه قصور و کم‌کاری از طرف هر شخص یا ارگانی در این قضیه شده باشد پیگیری خواهد شد. صحبت‌هایی که در فضای مجازی شده تکذیب می‌کنم و هیچ‌گونه آثار ضرب و شتمی بر این خانم نبوده و منتظر جوابیه نهایی پزشکی قانونی هستیم.

مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه در پاسخ به اینکه اگر تخریب این خانه درحالی‌که یک زن داخل بیل مکانیکی نشسته و جیغ می‌زند یک روز دیرتر انجام می‌شد چه اتفاقی در شهر می‌افتاد و آیا کسی قصور داشته، گفت: ما سریعاً خدمت خانواده این بنده خدا حاضر شدیم و کارهای اولیه دلجویی را انجام دادیم. اتفاقی است که افتاده و باید با در نظر گرفتن ابعاد قضیه و شفاف‌سازی، به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که با شخص خاطی در این موضوع برخورد خواهد شد و او به دستگاه محترم قضایی معرفی می‌شود.

انتهای پیام/4145

منبع: آنا

کلیدواژه: کرمانشاه زمین خواری خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران

نماینده تهران در مجلس نسبت به انتشار برخی اخبار مبنی بر جدایی شهرستان ری از تهران واکنش نشان داد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، احمد نادری نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی،  به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری تاکید کرد: بنده مخالف هرگونه جابجایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی(ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری هستم.

وی با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرد و گفت: این جابجایی بدون شک موجب به وجود آمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین از ارسال نامه‌‌ای از سوی تعداد از نمایندگان تهران به وزارت کشور خبر داد و عنوان کرد: بنده به همراه تعدادی از نمایندگان تهران طی نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خواستار عدم تغییر وضعیت شهرستان ری در تقسیمات کشوری شدیم و تاکید کردیم که این شهرستان باید جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • ماجرای قطع درختان در بوستان قصر چیست؟
  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • روشی جالب برای به دام انداختن رانندگان خاطی + فیلم