Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) کرمان از توزیع ۱۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کرمان خبر داد و گفت: بیشترین افراد محروم در حاشیه شهر کرمان حضور دارند. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ حمیدرضا حسینخانی صبح امروز در نشست خبری مرحله سوم توزیع کمک‌های مؤمنانه در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن ماه شوال اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان 10 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده ناشی از بیماری کرونا در کرمان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه بیش از دو تن انواع گوشت منجد و 800 بسته بهداشتی نیز در این ایام در بین مردم توزیع شده افزود: افتتاح و راه‌اندازی آشپزخانه برای طبخ غذای گرم هم در این ایام انجام شد و 14 هزار پرس غذای گرم برای افطاری در بین نیازمندان کرمان توزیع شد.

توزیع 38800 بسته معیشتی ‌کمک‌های مومنانه سپاه کرمان آغاز شد‌فرمانده سپاه کرمان: 39200 خانوار آسیب‌دیده کرونا در قالب رزمایش کمک مومنانه در کرمان شناسایی شدندرزمایش کمک مومنانه سپاه کرمان از بیت‌الزهرای حاج قاسم آغاز شد + تصاویر

جانشین ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: قبل از فرمایش مقام معظم رهبری و بیان رزمایش کمک‌های مؤمنانه نیز 4 هزار بسته معیشتی کمک‌های مؤمنانه توسط سپاه در کرمان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه امروز در مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه دو هزار و 500 بسته غذایی در قالب کمک‌های مؤمنانه بین نیازمندان توزیع می‌شود تصریح کرد: رزمایش کمک‌های مومنانه همچنان ادامه دارد و سپاه و بسیج همواره کنار مردم است.

حسینخانی با بیان اینکه حوزه استحفاظی ناحیه حضرت امیرالمومنین(ع) جنوب شهرستان کرمان است افزود: در مجموع 14 هزار بسته معیشتی قبل و بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب بین نیازمندان کرمان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه این کمک‌ها از طریق مساجد و با محوریت ائمه جماعات و جمعه در مساجد توزیع می‌شود گفت: گلباف بیشترین افراد نیازمند و  محروم را در حوزه استحفاظی خود دارد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع) سپاه ثارالله استان کرمان با ابراز اینکه در شهر کرمان بیشترین افراد محروم در حاشیه شهر کرمان و در شهرک صنعتی است افزود: محدودیت‌هایی که به‌دلیل شیوع کرونا به وجود آمد باعث شد مشکلات زیادی برای مردم به‌وجود آمده و تعداد زیادی از مردم از نظر اقتصادی بسیار ضربه خوردند.

انتهای پیام/511/ی

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ماه مبارک رمضان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه مبارک رمضان ویروس کرونا استان کرمان ماه مبارک رمضان بسیج حضرت امیرالمومنین ع هزار بسته معیشتی کمک های مؤمنانه رزمایش کمک کرمان توزیع شد بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • گرامیداشت روز معلم
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور