Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@19:01:14 GMT

انگلیس سفارت خود در کره شمالی را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۶۶۷۹

انگلیس سفارت خود در کره شمالی را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت خارجه انگلیس با تائید تعطیلی سفارتخانه این کشور در پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی، علت بسته شدن موقت سفارتخانه این کشور را به کرونا مرتبط کرد.

پیش از این «کالین کروکس» سفیر انگلیس در کره شمالی در حساب کاربری خود در توئیتر، تعطیلی سفارتخانه کشورش در پیونگ‌یانگ و خروج همه کارکنان دیپلماتیک از جمهوری خلق دموکراتیک کره (کره شمالی) را اعلام کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال وزارت خارجه انگلیس در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد که تصمیم برای تعطیل کردن سفارتخانه در کره شمالی به این خاطر بوده است که محدودیت‌های وضع شده برای ورود به کره شمالی، عبور و مرور و ادامه کار را برای کارکنان ما غیرممکن ساخته است.

با این حال در این بیانیه بر ادامه همکاری با کره شمالی تاکید شده است.

کره شمالی سفرها به این کشور را به دلیل شیوع کرونا به شدت محدود کرده است.

پیش از این نیز آلمان و فرانسه سفارتخانه های خود در کره شمالی را به دلیل آنچه شیوع کرونا عنوان کرده بودند، تعطیل اعلام کردند.

کد خبر 4935998

منبع: مهر

کلیدواژه: کره شمالی انگلیس ویروس کرونا شیوع کرونا ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی روسیه ایران فلسطین دونالد ترامپ سوریه شیوع کرونا افغانستان لیبی ونزوئلا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • گام به گام تا ویزای توریستی کانادا
  • انگلیس پناهجویان را برای اخراج به رواندا دستگیر می‌کند
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • سینماهای سراسر کشور از عصر جمعه تعطیل است
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس