Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بانه گفت: نوار مرزی بانه به لطف زحمات مدافعان امنیت و مرزبانان از امنیت مطلوبی برخوردار بوده و مرزنشینان نیز در سایه این آرامش به کسب و کار و امور روزمره خود می‌پردازند. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، آئین تکریم و معارفه فرمانده هنگ مرزی بانه صبح امروز با حضور سردار علیرضا مرزبانی فرمانده مرزبانی استان کردستان، اعضای شورای تامین شهرستان‌های بانه و سقز، ماموستاها و معتمدین محلی و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان، در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه بانه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ ضمن قدردانی از تلاش مرزبانی برای حراست و پاسداری از مرزهای منطقه اظهار داشت: مرزنشینان از عملکرد مرزبانان رضایت بسیار خوبی داشته و زحمات مرزبانان عزیز بر کسی پوشیده نیست، اما انتظار می‌رود امامان جمعه و جماعت و اصحاب رسانه این سختی و مشقت‌ها خدمت در نقطه صفر مرزی را به بهترین شکل، به گوش آحاد جامعه برسانند.

وی مرزبانان را اسوه صبر و مقاومت دانست و افزود: نوار مرزی بانه به لطف زحمات مدافعان امنیت و مرزبانان از امنیت مطلوبی برخوردار بوده و مرزنشینان نیز در سایه این آرامش به کسب و کار و امور روزمره خود می‌پردازند.

امام جمعه بانه، امنیت مرزهای کردستان را بزرگترین دستاورد تلاش شبانه‌روزی مدافعان امنیت و مرزبانان این خطه خواند و خاطرنشان کرد: امنیت در طول تاریخ بشریت همواره به‌عنوان عنصری گران‌‌بها مورد توجه است، وجود امنیت در ساختار هر کشوری به مانند فنداسیون و پایه‌های محکم ساختمانی بوده که ساختار های اقتصادی و اجتماعی آن جامعه بر آن استوار است.

وی با اشاره به دستاورد های مهم امنیت مرزهای طولانی در استان و شهرستان مرزی بانه، تصریح کرد: در طول چندین سال گذشته وجود آرامش مطلق در 227 کیلومتر مرزی رسمی استان با کشور عراق، در بانه بسترهای مناسبی برای امنیت و آسودگی در این شهرستان فراهم شده است.

فرمانده مرزبانی کردستان: مرزبانان برای حفظ امنیت مردم «جان» فدا می‌کنندمعاون استاندار کردستان: امنیت کامل در مرزها و سراسر کردستان برقرار است

ماموستا خدایی بیان کرد: امنیت مرز رسمی و طولانی شهرستان بانه تا آنجا ارتقاء پیدا کرده که در طول چند سال گذشته، انواع طرح‌های صنعتی و کشاورزی در مناطق مرزی در حال توسعه است.

وی اظهار کرد: تحقق امنیت پایدار نیاز به تعاملات سایر ادارات و نهادها و ارگان‌ها داشته که بحمدلله تاکنون این تعاملات بسیار ارزنده بوده و کماکان نیز ادامه و تداوم خواهد داشت.

امام جمعه بانه با بیان اینکه مرزنشینان این خطه خود را از مرزبانان جدا نمی‌دانند و برای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی در مرزها از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند؛ تاکید کرد: باید مردم نیز همچنان در تأمین امنیت مرزها، مدافعان امنیت را حمایت و پشتیبانی کنند.

در این مراسم سردار علیرضا مرزبانی، فرمانده مرزبانی استان کردستان، گزارشی از وضعیت مرزهای استان و مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارائه و بر همدلی و وحدت بین مرزبانان و مرزنشینان تاکید کرد.

در پایان با اهدای لوح تقدیری از زحمات چهار ساله سرهنگ »علیرضا کردلو» فرمانده اسبق هنگ بانه قدردانی و سرهنگ «محمد خسروی» به‌عنوان فرمانده جدید هنگ این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/491/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بانه مدافعان امنیت مرزی بانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه شهید شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: شهید استواریکم «جلال اعتماد» اهل قروه از پرسنل جان بر کف مرزبانی استان، ۲ روز قبل در درگیری با گروهک‌های معاند در نقطه صفر مرزی هنگ ژال مجروح و در بیمارستان بانه بستری شد که بامداد امروز به شهادت رسید.

وی یادآور شد: ستواندوم «جلال اعتماد» متأهل و دارای یک فرزند دختر ۴ ساله است.

شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه «فرزین بلیان»، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6096134

دیگر خبرها

  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • دومین مرزبان هنگ مرزی بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه به شهادت رسید
  • یک مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه شهید شد
  • شهادت دومین مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه
  • یکی دیگر از مرزبانان حمله گروهک‌های معاند در بانه شهید شد
  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در بانه + تصاویر