Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@23:39:36 GMT

چهارمین نفتکش ایرانی به چند مایلی سواحل ونزوئلا رسید

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۷۲۵۳

چهارمین نفتکش ایرانی به چند مایلی سواحل ونزوئلا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین نفتکش ایرانی حامل سوخت با نام «فاکسون» Faxon به چند مایلی سواحل ونزوئلا رسیده است.

در این ارتباط گفته شده که فاکسون ساعاتی پیش وارد منطقه انحصاری اقتصادی ونزوئلا شده است.

روز گذشته، یک مقام دولتی ونزوئلا اعلام کرده بود که چهارمین نفتکش ایران هم به دریای کارائیب رسیده و هم اکنون در حال حرکت به سمت آب‌های ونزوئلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، نفتکش «پتونیا» نیز به عنوان سومین نفتکش ایرانی روز سه شنبه وارد آب‌های ونزوئلا شده بود.

دو نفتکش قبلی ایران در بندر PDVSA ونزوئلا که تحت نظارت دولت این کشور است پهلو گرفته بودند.

ایران با ارسال ۵ نفتکش به سمت ونزوئلا در مجموع ۱.۵۳ میلیون بشکه بنزین و فرآورده های نفتی دیگر به این کشور صادر می کند تا بتواند از فشارهای وارده بر مردم ونزوئلا که تحت تحریم های شدید آمریکا قرار دارند، بکاهد.

تهران پیشتر به آمریکا در خصوص هر گونه اقدام خصمانه علیه نفت کش های خود در مسیر ونزوئلا هشدار داده بود.

کد خبر 4936041

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران ونزوئلا نفتکش ایالات متحده آمریکا تحریم اقتصادی ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق عربستان سعودی روسیه ایران فلسطین دونالد ترامپ سوریه شیوع کرونا افغانستان لیبی ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهمترین اخبار ۱۹ اردیبهشت/احتمال عرضه داروی ایرانی SMA

جمع‌آوری واکسن کرونای آسترازنکا در جهان، افزایش سهمیه حج و داروی ایرانی SMA و آمادگی ۱۱۵۰۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ​​​​​​​از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،  جمع‌آوری واکسن کرونای آسترازنکا در جهان، افزایش سهمیه حج و داروی ایرانی SMA و آمادگی 11500 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات از جمله موضوعاتی هستند که امروز در رسانه‌های کشور به آن‌ها پرداخته شده است. در ادامه برخی از اخبار منتشر شده در رسانه‌های کشور را مرور می‌کنیم.

داروی ایرانی SMA در مرحله ارزیابی کیفی/ احتمال عرضه دارو در خردادماه

دکتر حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره تولید داخلی داروی بیماران SMA اظهار کرد: یک شرکت دانش‌بنیان در مسیر تولید داروی داخلی بیماران SMA گام برداشته است و داروی تولیدی در مرحله «ارزیابی کیفی» و سپری کردن مباحث آزمایشگاهی است. اگر نمونه داخلی داروی بیماران SMA تاییدیه‌های لازم را کسب کند، حدود خرداد ماه وارد مرحله تولید شود. 

آسترازنکا واکسن کرونای خود را از بازار جمع می‌کند

پس از اعتراف شرکت آسترازنکا در خصوص عوارض خطرناک واکسن کرونای خود، این شرکت شروع به جمع آوری این واکسن از سراسر دنیا کرده است. شرکت آسترازنکا آوریل گذشته برای اولین بار اعتراف کرد که واکسن ضد کروناویروس آن می‌تواند عوارض جانبی کشنده‌ای مانند لخته شدن خون را ایجاد کند.

آخرین اقدام برای افزایش سهمیه حج

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره پیگیری‌های صورت گرفته برای افزایش سهمیه حج ایران با توجه به انتظار حدود 900 هزار نفر در نوبت حج تمتع که با سهمیه موجود اعزام آنها بیش از 10 سال زمان خواهد برد، اظهار کرد:برای ایران و حدود 85 میلیون نفر جمعیت، 85 هزار نفر سهمیه حج برای ایران تعیین شده و به تازگی آماری از سازمان ملل ارائه شده است که جمعیت ایران حدود 89 میلیون و 500 هزار نفر اعلام شده است. این موضوع را به اطلاع کشور میزبان رسانده و مطالبه شده است که سهمیه حج ایران متناسب با این آمار جمعیتی، افزایش یابد که آنها هم قول بررسی داده‌اند.

11500 شعبه اخذ رأی در 22 حوزه انتخابیه وجود دارد

محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: تعداد 22 حوزه انتخابیه درگیر برگزاری انتخابات مرحله دوم هستند که در 15 استان، 47 فرمانداری و 81 بخشداری خواهد بود. همچنین 11500 شعب اخذ رأی برای این 22 حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است و در عین حال که حدود 65 درصد از شعب ما، مختص انتخابات الکترونیکی است و مابقی با تعرفه‌های رأی گیری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقویت روابط تجاری ایران و کره جنوبی
  • مهمترین اخبار ۱۹ اردیبهشت/احتمال عرضه داروی ایرانی SMA
  • مبادلات تجاری ایران و‌ سریلانکا دوباره برقرار شد
  • فصل جدید تجارت با همسایه غربی
  • دو سایت جدید تراکتورسازی در خارج از کشور راه‌اندازی می‌شود
  • جیش‌الظلم به سفره مردم بلوچ شلیک می‌کند
  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA