Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین الحاق بیش از ۱۰۰ فروند شناور به نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه امروز ساحل خلیج فارس شاهد جشن میلاد یک قدرت جدید است، گفت: آنچه  امروز در نیروی دریایی و در قالب الحاق شناورهای جدید برگزار می‌شود، جلوه کوچکی از اثر شکوهمندی جهش تولید در قدرت دفاع دریایی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه اراده استفاده از قدرت برای در هم شکستن دشمن، حکمت به کارگیری قدرت و  قدرت فیزیکی از ارکان مهم قدرت به شمار می روند، افزود: در بسیاری از کشورها که صاحب قدرت بزرگ هستند حکمت به کارگیری ضعیف است ، منطق و تدبیر برای به کارگیری قدرت ناتوان است ؛  قدرت به ضد خود تبدیل می شود و نه تنها عامل سعادت نمی‌شود بلکه هزینه ها را بالا می برد؛ دقیقا شبیه آنچه ما در مورد آمریکا می بینیم.

فرمانده کل سپاه آمریکا را کشوری با سازه های گسترده از قدرت مادی اما  فاقد حکمتی درست برای به کار گیری توصیف و تصریح کرد: همگان شاهدند که امروز امریکا هر چه قدرت را به کار می گیرد نتیجه اندک و شکست های بیشتری را متحمل می‌شود. اما به فضل الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترکیب موزون و دل انگیز و زیبای اراده و حکمت درهم آمیخته و بارها در مقاطع مختلفی از تاریخ این اراده ظهور پیدا کرده است

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه ما صاحب اراده ایم و در مقابل هیچ دشمنی کرنش نمی‌کنیم، گفت: پیشروی در عین دفاعی بودن ذات کار ما است؛ دفاع منطق ما در جنگ است اما به معنای انفعال در برابر دشمن نیست؛ دفاع ما راهبردی  و تاکتیک ما تهاجمی است و این را در میدان نشان دادیم.

وی در ادامه تصریح کرد: عرصه مواجهه ما با دشمنان عرصه اراده رهبری حکیم، خردمند و فرزانه ما در استحکام قدرت درونی ملت برای تعقیب دشمنان است  و این اراده با حکمت همراه است و قدرت با ضابطه‌ای حساب شده، هدف های دقیق و آرمان‌های معین به کار گرفته می‌شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ما امروز نه تنها با تولید قدرت، بلکه تولد قدرت در قدرت دفاعی ایران اسلامی مواجهیم گفت: ما روز به روز نو می شویم و با آرایه های متنوعی از قدرت مواجه هستیم؛  تولد قدرت به معنای میلاد نسل‌های جدید از قدرت در عرصه دفاع است و آنچه  امروز شاهد آن هستیم ترکیبی از تولید و تولد قدرت است.

وی با تاکید بر اینکه می‌خواهیم قلمرو قدرت دفاعی خود را تا دوردست امتداد دهیم  اظهار کرد: نیروی دریایی ما امروز مأموریت دارد تا دامنه قدرت تأثیر دفاع دریایی انقلاب و نظام را تا جایی که به دفاع اطمینان‌بخش از استقلال و تمامیت ارضی و حفظ منافع دریایی و تعقیب و انهدام دشمن در دوست دور دست برسیم ، امتداد دهد.

فرمانده کل سپاه در پایان تصریح کرد: در شرایط سختی که جهان درگیر پدیده کرونا است و قدرت ها برابر این پدیده از خود نمایش آبرومندانه نشان نداده‌اند ؛ ملت ایران هم قدرت می سازد، هم بیماری را مهار می کند و هم در کمال ثبات سیاسی و امنیت مثال زدنی و آرامش ذهنی مجلس یازدهم ایجاد می شود ؛ در عین حال شاهد شکوه جدید در تولید و تولد قدرت دفاعی هستیم که نشان‌دهنده  عظمت انقلاب اسلامی و نظام  و نیروی قدرتمند دفاعی است و تمامی این دستاوردهای ارزشمند در فضای تحریم و با تکیه به توان متخصصان داخلی به دست آمده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سپاه پاسداران فرمانده کل سپاه تولد قدرت قدرت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر به مناسبت گرامیداشت سالروز رشادت‌های کارکنان ناو همیشه قهرمان جوشن در خلیج‌ فارس با دعوت از بازماندگان این ناو از آنان تجلیل کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، امیر دریادار دوم احسان نصیری فرمانده پایگاه دریایی بوشهر ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت سالروز رشادت‌های کارکنان ناو همیشه قهرمان جوشن با دعوت از بازماندگان این ناو از آنان تجلیل کرد.

فرمانده پایگاه دریایی بوشهر با تجلیل از فداکاری‌ها و شجاعت‌های کارکنان ناو جاویدان جوشن خاطرنشان کرد: رشادت‌های مردان بزرگی چون شما و شهدا موجب امنیت و پایداری میهن عزیزمان ایران است.

وی در ادامه بیان کرد: نیت خالصانه و بدون ادعای شما در انجام وظیفه و خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران سبب تربیت انسان‌های متعهد شد که توانستند مأموریت ناو گروه 86 را رقم بزنند.

امیر نصیری با اشاره به رشادت شهدای ناو جوشن اضافه کرد: ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های آنان ستودنی است، ان‌شاءالله ما نیز بتوانیم پا جا پای آن عزیزان بگذاریم و ادامه دهنده راه آنان باشیم.

ناو سرافراز جوشن در 29 فروردین سال 1367 در حین انجام مأموریت خود در اسکورت ناوگان حمل و نقل دریایی کشور عزیزمان در مقابله نابرابر مستقیم با ناوهای آمریکا در قصد تجاوز به سکوهای نفتی نصر و سلمان مورد اصابت موشک قرار گرفت.

مقاومت این ناو با 11 شهید و 33 مجروح، برگ زرین دیگری به پرونده حماسه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید و خاطره ناوچه حماسه آفرین جوشن را برای همیشه زنده نگاه می‌دارد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • فرمانده کل ارتش: عملیات وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • جانشین سپاه درباره احتمال ورود به خودروسازی : هرجا معظم له صلاح بدانند، ورود پیدا می‌کند
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس