Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:56:12 GMT

مارادونا: پیراهن 10 آرژانتین تا ابد مال من است

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۱۳۶

مارادونا: پیراهن 10 آرژانتین تا ابد مال من است

دیگو مارادونا اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین می‌گوید پیراهن شماره 10 تیم ملی این کشور تا ابد متعلق به او خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا، اسطوره بزرگ فوتبال آرژانتین در حساب اینستاگرام خود ماجرایی جالب از دوران حضورش در تیم ملی این کشور را بازگو کرده و می‌گوید پیراهن شماره 10 آلبی‌سلسته تا ابد متعلق به او خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مارادونا در پست اینستاگرامی خود به یکی از بازیهای آرژانتین مقابل ونزوئلا اشاره کرده و گفت:" امروز سی و پنجمین سالگرد بازی حذفی مقابل ونزوئلا است. من چند روز پیش از آن دو بازی دوستانه دیگر مقابل پاراگوئه و شیلی انجام داده بودم. ولی این بعد از جام جهانی 82 اولین بازی رسمی من برای آلبی‌سلسته بود. در این سه سال غیبت از تیم ملی من هپاتیت گرفته بودم و قوزک پایم شکسته بود. آن موقع فیفا دی در کار نبود، باشگاه‌ها پاسپورت بازیکن را گرو می‌گرفتند و فدراسیون هم بهانه قبول نمی‌کرد".

 

مارادونا در ادامه گفت:" وقتی به ونزوئلا رفتیم در حال ورود به هتل یک نفر با لگد به ساق پایم کوبید. برای همین است که امروز به روزنامه‌نگارها می‌گویم شما نمی‌توانید بازیکنهای امروزی را با آن روزها مقایسه کنید. فوتبال حالا عوض شده و دنیا هم دنیای دیگری است. آن زمان چیزی به اسم بازی جوانمردانه وجود نداشت و بازیکن حریف با لگد از خجالت‌تان درمی‌آمد. مردم هم نمی‌پذیرفتند که تیم ملی جام جهانی نگیرد. این بود که بیلاردو در اولین سالهای مربی‌گری‌اش سعی می‌کرد فقط از بازیکنهایی که در باشگاه‌های آرژانتین بازی می‌کردند استفاده کند. پاسارلا، بورو و والدانو که در اروپا بودند دعوت نمی‌شدند".

 

 

مارادونا در پایان گفت:" همه اینها را گفتم که به شما بگویم من هرگز پیراهن تیم ملی آرژانتین را از تنم بیرون نمی‌آورم. به مردم دروغ نگویید. نگذارید قرنطینه روی شما تاثیر بگذارد. چون با اینکه من در برهه‌ای پیراهن شماره 10 را نداشتم ولی پیراهن شماره 10 آلبی‌سلسته تا ابد متعلق به من خواهد بود".

 

 

 

 

 

مارادونا آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا آرژانتین پیراهن شماره 10 تیم ملی تا ابد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • تصاویر هوایی از تظاهرات بزرگ ضد دولتی در آرژانتین
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست