Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی گفت: باید به عنوان سربازان ولایت از‌ ‌ظرفیت رزمایش مواسات برای محرومیت‌زدایی ‌استفاده کنیم‌. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی‌اصغر مسروری صبح امروز در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و همدلی مومنانه اظهار داشت: این فرماندهی در رسالت خدمت رسانی به عشایر و مرزنشینان این افتخار را داشت که طی سه مرحله در مجموع بیش از  سه هزار و 300 بسته  غذایی و  پک بهداشتی تهیه و در بین این عزیزان توزیع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سومین مرحله از این رزمایش بزرگ تعداد 400 بسته غذایی و 400 پک  بهداشتی به همت کارخانه کویر تایر بیرجند، اداره کل گمرکات و موسسه خیریه رسانه یاران استان خراسان جنوبی تهیه و در مناطق محروم و کم برخوردار مرزی استان با هماهنگی دیگر نهاد های توزیع کننده این اقدام انجام گرفت.

مشق همدلی بوشهری ها در رزمایش مواسات / توزیع 147 هزار بسته معیشتی ‌بین‌ نیازمندان + فیلماجرای مرحله سوم رزمایش مواسات در استان البرز به روایت تصویرنماینده ولی فقیه در استان البرز: رزمایش مواسات و همدلی فرصت دیگری برای بندگی خدا است

فرمانده مرزبانی خراسان جنوبی ادامه داد: با هماهنگی عقیدتی سیاسی مرزبانی استان تعداد 200 بسته از ستاد اجرای فرامین امام خمینی (ره) و 600 بسته غذایی از طریق برنامه تلویزیونی عصر جدید تهیه شده که طی یک اقدام جهادی در مناطق محروم مرزی توزیع شده است.

مسروری، حضور پرشورمردم بزرگ ایران را در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای کمک به نیازمندان و آسیب دیده گان از کرونا را یک حماسه بزرگ و تداعی کننده دوران دفاع مقدس خواند و گفت: باید به عنوان سربازان خط ولایت از این فرهنگ و ظرفیت برای محرومیت زدایی از مناطق مرزی و عشایری استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 252/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رزمایش مواسات خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان

ریاست عمومی پاسپورت طالبان در بغلان اعلام کرد مدیریت پاسپورت ولایت بغلان در یک سال گذشته، ۲۱ هزار جلد پاسپورت توزیع کرده ‌است.

این ریاست می‌افزاید، با توزیع این شمار پاسپورت ۱۳۲ میلیون افغانی عواید به‌دست آمده است.

گفتنی است چند روز قبل نیز ریاست پاسپورت‌‌ طالبان از توزیع بیش از 130 هزار جلد پاسپورت در هرات، ۲۶ هزار و ۳۹۱ جلد پاسپورت در پکتیا و بیش از ۱۹ هزار جلد پاسپورت در ولایت نیمروز خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • محرومیت زدایی از چهره فارس با اجرای بیش از هزار برنامه جهادی
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • توزیع ۲۱ هزار پاسپورت در بغلان
  • بسته شدن برخی محور‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم