Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@06:58:55 GMT

برخورداری بین 10 دروازه بان برتر لیگ اسپانیا

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۵۳۵

برخورداری بین 10 دروازه بان برتر لیگ اسپانیا

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران که در لیگ اسپانیا توپ می‌زند در جمع 10 دروازه‌بان برتر مسابقات قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه روز گذشته اعلام شد سعید حیدری راد توانسته عنوان برترین دروازه بان لیگ رومانی را به دست بیاورد، دیگر دروازه بان تیم ملی هندبال ایران که در اسپانیا توپ می زند هم به افتخار بزرگی دست پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سعید برخورداری، دروازه‌بان ایرانی تیم گوادالاخارا اسپانیا در جمع 10 دروازه بان برتر لیگ هندبال اسپانیا لالیگا قرار گرفت.

 

 

 


این آمار از سوی سایت رسمی لیگ برتر هندبال اسپانیا اعلام شده و برخورداری توانسته با عملکرد خوبی که داشته، در بین برترین های پست خود قرار بگیرد. 


همچنین این دروازه بان ایرانی در رده بندی برترین سیوهای دروازه‌بانان در فصل اخیر هم در رده دوم ایستاد. این در حالی است که دروازه بان تیم هندبال بارسلونا که از دروازه تیم ملی هندبال اسپانیا نیز دفاع می‌کند، عنوان نخست را در بخش بهترین سیوهای فصل گذشته به دست آورد.

تیم ملی هندبال هندبال سعید برخورداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی هندبال هندبال سعید برخورداری تیم ملی هندبال دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا و آرسنال آرزوی پایان ناکامی طولانی در قهرمانی لیگ برتر را دارند. توپچی‌ها در صدر جدول لیگ برتر با لیورپول و منچسترسیتی رقابت می‌کنند؛ جایی که آن‌ها تنها با 3 امتیاز پیش هستند.

در مواجهه با این رقابت نزدیک، تیم لندنی می‌داند که نباید هیچ شکستی را متحمل شود و در این بخش به عملکرد دروازه‌بانش تکیه کرده است. برای این کار آن‌ها مهره قابل اتکایی دارند، داوید رایا به طرز فوق العاده‌ای به اعتماد آرتتا پاسخ داده و دروازه‌اش را بسته نگه داشته است.

این بازیکن اسپانیایی 28 بازی در طول فصل جاری لیگ برتر انجام داده و در نیمی از آن‌ها موفق شده دروازه‌اش را بسته نگه دارد. این دروازه‌بان اعتماد آرتتا را در رقابت با آرون رمزدیل به دست آورد و در 34 بازی این فصل 21 گل دریافت کرده است. او تنها در 4 بازی غایب بوده که رمزدیل جانشین او شد.

رمزدیل 25 ساله با ورود داوید رایا به آرسنال، موقعیت اصلی خود را از دست داد. قبل از رقابت با این بازیکن اسپانیایی، رمزدیل دو فصل عالی را در ترکیب این تیم سپری کرد. با این حال، او همچنین در شش بازی این فصل دو کلین‌شیت داشته است. او در این تعداد بازی 5 گل دریافت کرده است.

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • نقش‌ اول جنجال ال‌کلاسیکو: توپ از خط رد نشد!‏
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود