Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد محمدی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری از ابلاغ دستورالعمل ثبت نام دانش آموزان دوره ابتدایی خبر داد و گفت: امروز نخستین روز ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی در استان است.

او افزود: ثبت نام در شهر‌های بزرگ الکترونیکی خواهد بود و نیازی به مراجعه حضوری اولیا و دانش آموزان نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اضافه کرد: زمان انجام سنجش آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان متعاقباً و پس از هماهنگی با ستاد استانی پیشگیری از بیماری کرونا اعلام خواهد شد.

او ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه‌ای در پایه‌های دوم تا ششم دبستان و هشتم و نهم از دوره اول متوسطه و یازدهم و دوازدهم از دوره دوم متوسطه نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش به صورت خودکار انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری دانش آموزان و خانواده‌های آنان نیست.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش سنجش آمادگی تحصیلی نوآموزان ویروس کرونا دانش آموزان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس ؛ مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : براین اساس نام نویسی برای پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم از امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: گشایش نمایشگاه کتاب هرمزگان

محمد قویدل افزود: ثبت سفارس کتب درسی پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی نیز شامل اول ابتدایی، هفتم و دهم نیز از دهم تیرماه آغاز می‌شود.

وی گفت : هرمزگان 435 هزار دانش آموز دارد .

دیگر خبرها

  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی از امروز پنجم اردیبهشت
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی/ اعلام قیمت کتب دوره ابتدایی