Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سید کمال الدین میرجعفریان در نشست بررسی زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی بیرجند که با حضور مسوولان استانی و مدیران منطقه ویژه اقتصادی برگزار شد، با اشاره به بازدید اخیر استاندار از منطقه ویژه اقتصادی بیرجند افزود: مدیران در خراسان جنوبی با تمام توان پذیرای سرمایه‌گذاران واقعی هستند و از هیچ کمکی فروگذار نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: درخصوص تامین زیرساخت‌های برق منطقه ویژه که مهمترین نیاز مطرح شده است باید در میان مدت چهار مگاوات و در بلندمدت ۶۰ مگاوات برق مورد نیاز تامین شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: هماهنگی مربوط به اصلاح موافقت‌نامه و تخصیص اعتبار با سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته و درخصوص تامین زیرساخت‌ها مشکل اعتباری وجود ندارد.

وی افزود: باید در کوتاه مدت و در فاز اول ۴۰۰ کیلووات به ظرفیت برق منطقه ویژه اقتصادی افزوده شود.

میرجعفریان همچنین شهرداری بیرجند را مامور کرد تا هرچه زودتر نسبت به بسترسازی و آماده‌سازی مسیر تیرهای برق و تامین ایمنی لازم با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدام کند.

مشکلات مربوط به تامین آب و زیرساخت‌های مخابراتی موضوع دیگر جلسه بود که به تفصیل مورد بحث و تصمیم‌سازی قرار گرفت و مقرر شد شرکت آب استان هرچه زودتر نسبت به فراخوان پیمان‌سپاری اقدام کند.

استاندار خراسان جنوبی بیست و دوم اردیبهشت امسال از سایت مرکزی سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی و واحدهای در حال ساخت این منطقه بازدید کرد.

برچسب‌ها بیرجند جهش تولید خراسان جنوبی اعتبارات منطقه ویژه اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند جهش تولید خراسان جنوبی اعتبارات منطقه ویژه اقتصادی بیرجند جهش تولید خراسان جنوبی اعتبارات منطقه ویژه اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند

لشکری  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری بیان کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ضرورت جهادتبیین در موضوعات اقتصادی/تعیین مشوق‌های ویژه برای استان
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • وعده سازمان بازرسی منطقه ۳ برای رفع مشکلات تولیدکنندگان
  • تلاش خود را برای رفع مشکلات تولیدکنندگان به کار می‌گیریم