Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:23:11 GMT

دانش‌آموزان قلعه‌گنج ۲۵ کلاس جدید نیاز دارند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۸۸۱۱

دانش‌آموزان قلعه‌گنج ۲۵ کلاس جدید نیاز دارند

مهدی روان‌پاک معاونت مالی و اداری آموزش و پرورش قلعه‌گنج روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان اظهار داشت: بسیاری از مدارس این منطقه به ویژه مدارس شهری به دلیل کمبود فضای آموزشی به صورت ۲ شیفت فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در روستای کنگرو با مشکل کمبود فضای آموزشی مواجه بودیم که مدرسه جدید افتتاح شد اما در روستای توریگ صولان از توابع بخش چاه‌دادخدا، احداث ساختمان مدرسه حدود سه سال قبل توسط یکی از خیران آغاز شد اما همچنان نیمه کاره رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روان‌پاک تصریح کرد: در روستای کهور دراز از توابع بخش مرکزی، دانش‌آموزان به دلیل کمبود فضای آموزشی و نبود ساختمان مدرسه، در مساجد تحصیل می‌کنند.

معاونت مالی و اداری آموزش و پرورش قلعه‌گنج ادامه داد: ۲۳ پروژه آموزشی حدود ۱۵ سال است که نیمه کاره رها شده‌ و هیچ کاری برای اتمام این پروژه‌ها انجام نشده است. این پروژه‌ها در قالب یک فهرست به اداره کل و وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است.

وی بیان داشت: آموزش و پرورش قلعه‌گنج یک کارگاه بهسازی و رنگ‌آمیزی میز و نیمکت و صندلی‌های کهنه در این شهرستان راه‌اندازی کرده است و می‌خواهیم بسیاری از صندلی‌های شکسته و بدون دسته و پشتی را تعمیر و بازسازی کنیم اما برای تجهیز این کارگاه نیاز به اعتبار و بودجه داریم و بدون بودجه نمی‌توانیم کاری انجام دهیم.

روان‌پاک اضافه کرد: در برخی مدارس قلعه‌گنج میز و نیمکت‌هایی وجود دارد که بیش از ۲۰ سال از آن‌ها استفاده می‌شود. بنیاد مستضعفان برای تجهیز مدارس این منطقه محروم کمک‌های بسیار خوبی انجام داده اما هنوز در برخی مدارس با کمبودهایی مواجه هستیم.

قلعه‌گنج به عنوان یکی از مناطق محروم کشور در فاصله ۴۲۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها قلعه گنج کرمان جیرفت مدرسه سازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قلعه گنج کرمان جیرفت مدرسه سازی قلعه گنج کرمان جیرفت مدرسه سازی آموزش و پرورش قلعه گنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشان ، رشد و پرورش خلاقيت دانش آموزان و ايجاد زمينه مناسب در مدارس با همكاري دبيران براي نشان دادن ظرفيت ها بیان کرد و گفت: ايجاد ارتباط بين مدرسه و بازار اشتغال، آشنايي دانش آموزان با مراحل مختلف صنعت از توليد يك محصول تا بازاريابي و فروش آن و كمك به مهارت آموزي و حرفه آموزي از اهداف برگزاري جشنواره است.


محمد قنبری افزود: برگزاري اين جشنواره و برپايي بازارچه در تمام مدارس دور اول دخترانه و پسرانه مقطع متوسطه در شهرستان برگزار مي شود.


وی با بیان اینکه 45 غرفه در این مدرسه بر پا شده گفت: برگزاري اين بازارچه بستري مناسب است تا دانش آموزان آثار، محصولات و دست سازه هاي خود را به صورت مستقيم در معرض فروش قرار دهند.


دانش آموزان در این غرفه‌ها برای آشنایی با مشاغل آینده از وسایل دست ساز ،نقاشی اسباب بازی، پرورش گل، صنایع دستی، فسیل و سنگواره، فرش و گلیم، مواد شوینده، لوازم جانبی موبایل محصولات فرهنگی ،کتابفروشی ،بازی‌های رایانه، ساندویچ، اسنک، شیرینی و کیک در معرض فروش همکلاسان و اولیا خود قرار دادند.

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند