Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد گفت: برخی از صنعتگران برای سال‌ها از نحوه فعالیت و اقدامات شرکت خدماتی ابراز نارضایتی داشتند که برای حل این مشکل دادستان شهرستان به عنوان بازرس و ناظر این شرکت انتخاب شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز علی بستامی اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که صنعتگران اشتهاردی برای چندین سال با آن درگیر بودند موضوع مشکلات و حواشی این شرکت بود که با توجه به انعکاس این موضوع در دیدار رئیس کل دادگستری استان البرز با صنعتگران اشتهاردی و دستور پیگیری برای حل این موضوع، دستگاه قضایی شهرستان برای حل این مشکل ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی از صنعتگران برای سال‌ها از نحوه فعالیت و اقدامات شرکت خدماتی به عنوان پیشانی و حامی حوزه صنایع که وظیفه خدمت‌رسانی و هموار کردن مسیر رونق و جهش تولید را دارد ابراز نارضایتی داشتند که برای حل این مشکل دادستان شهرستان به عنوان بازرس و ناظر این شرکت انتخاب شده است.

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد  با اشاره به اینکه یکی از محورهای مهم طرح تحول قضایی دادگستری استان البرز حوزه اقتصاد است ادامه داد: در این راستا و با توجه به نقش نظارتی دقیقی که دادستان بعنوان مدعی العموم شهرستان و بازرس شرکت خدماتی خواهد داشت این انتظار وجود دارد که حسابرس این شرکت در هماهنگی با دادستانی، با دقت تمام و بدون توجه به هر توصیه و فشاری اقدامات تخصصی خود را انجام دهد.

بستامی متذکر شد: به دلیل نبود حسابرس دقیق و بازرس معتمد، این شرکت برای سالیان متمادی مشکلات عدیده در فعالیت خود داشته که با حل مشکل با تدبیر رئیس کل دادگستری استان البرز، امید است صنعتگران اشتهاردی برای فعالیت در سال جهش تولید دغدغه‌ای در زمینه دریافت خدمات مطلوبتر نداشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنایع اشتهارد دادگستری شهرستان اشتهارد شرکت خدماتی استان البرز برای حل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۸۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،خیرالنساء امیری گفت: در داوری مُهر اصالت که در اسفند ماه سال گذشته به میزبانی استان کرمان برگزار شد ۱۰۳ اثر از آثار هنرمندان سیستان و بلوچستان توسط پنج داور ارزیابی شد.
وی با اشاره به اینکه در این مرحله ۶۵ اثر از سیستان و بلوچستان موفق به دریافت مورد اصالت شد، افزود: در هفتمین دوره داوری مهر اصالت پنج اثر از چهار صنعتگر و هنرمند شاخص صنایع دستی در شهرستان چابهار موفق به دریافت مهر اصالت شد.
رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌های چابهار و دشتیاری ادامه داد: در دوره‌های گذشته فقط یک اثر از شهرستان چابهار موفق به دریافت مورد اصالت شده بود، اما اسفند ۱۴۰۲ با پیشرفت چشمگیر پنج اثر به طور همزمان موفق به دریافت مهر اصالت شد.
وی،گفت: مهر اصالت ملی یکی از برنامه‌های بهبود بهره‌ وری و ارتقای کیفیت محصولات صنایع‌دستی است که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود و می‌تواند در ارتقا و بهبود کیفی محصولات و انگیزه افزایشی تولید نقش بسزایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار
  • بازدید رئیس کل دادگستری البرز از بیمارستان امام کرج
  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • هدایت سالانه ۴ میلیون مترمکعب آب به سفره های زیرزمینی اشتهارد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی