Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی آموزشی و اجتماعی و کمک‌کار بخش‌های مختلف جامعه بوده است و نمی‌تواند به مسائل اجتماعی بی‌تفاوت باشد.» 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زنجان، علیرضا فیروزفر در مراسم رونمایی از ماکت ساختمان انجمن خیریه MS استان زنجان اظهار کرد: «اسوه مسلمانان در کارهای خیر ائمه معصومین علیهم‌السلام هستند و  دین اسلام بر فعالیت‌های نیک تأکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «فعالیت انجمن خیریه MS استان زنجان ثمره تلاش همه خیرانی است که دل در گرو فعالیت‌های انسان‌دوستانه گذاشته‌اند. مردم زنجان به کارهای خیر در کشور شهره هستند و تلاش‌های بسیاری در این استان برای کمک به افراد نیازمند شده است.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان یادآور شد که دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاهی آموزشی و اجتماعی است و با توجه به همین رسالت اجتماعی تعریف‌شده کمک‌کار بخش‌های مختلف جامعه بوده و نمی‌تواند به مسائل اجتماعی بی‌تفاوت باشد.» 

فیروزفر تلاش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در ساخت ماکت را در راستای اقدامات خیرخواهانه دانست و گفت: «تلاش ارزشمند استادان و دانشجویان گروه معماری در ساخت ماکت را ارج می‌نهم و صمیمانه از زحماتشان قدردانی می‌کنم.

در پایان این مراسم از ماکت ساخته‌شده ساختمان انجمن خیریه MS استان زنجان توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و جمعی از مدیران زنجان رونمایی شد.

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: رونمایی دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان مسائل اجتماعی انجمن خیریه MS دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می‌گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، غلامحسین عماری امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با رئیس دانشگاه غیر دولتی آفاق ارومیه اظهار کرد: مراکز عالی کشور بستر رشد و توسعه فکری جوانان است.

وی افزود: توجه به دانشجویان یکی از مهم‌ترین و محوری‌ترین مباحث و از ارکان پویا و بالنده مسیر توسعه و پیشرفت جامعه است.

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امروزه به لطف خداوند و تلاش و استمرار مراکز دانشگاهی و آموزشی حتی در روستاها و بخش‌های ارومیه قشر زیادی از جوانان دارای تحصیلات عالی و دانشگاهی وجود دارد که این مهم مگر با تلاش‌های دانشگاه‌های کشور تحقق نمی‌یافت.

عماری در خصوص اهمیت و جایگاه دانشگاه در جامعه تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در جوامع امروزی به عنوان کلیدی‌ترین نهاد آموزشی در جهت توسعه همه جانبه به شمار می‌رود، چرا که در پرتو آموزش است که انسان‌ها متحول می‌شوند.

وی ادامه داد: بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه است که نظم و انضباط اجتماعی حالت نهادی به خود می‌گیرد و عامه مردم به طرف فرهنگ ترقی و توسعه حرکت می‌کنند.

در این دیدار بسترهای توسعه همکاری‌های مشترک دانشگاه آفاق با مجموعه فرمانداری و دستگاه‌های تابعه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر 747636

دیگر خبرها

  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • انتظار جامعه از روانشناسان و مشاوران تشخیص درست مسائل هویتی است
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد