Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۲۷ دستگاه خودرو صفر احتکار شده از دو پارکینگ در کرج به ارزش ۲۷ میلیارد ریال خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل که موجب سوء استفاده برخی افراد فرصت طلب از این موضوع و احتکار خودرو در پارکینگ ها و گاراژها شده و در نتیجه التهاب بازار را به همراه دارد به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خود را به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان البرز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود:ماموران با انجام تحقیقات گسترده و بکارگیری اقدامات پلیسی محل احتکار تعداد زیادی خودرو صفر و کارنکرده را که در یک پارکینگ و یک گاراژ در دو منطقه از کرج دپو شده بود را شناسایی کرده و با هماهنگی قضایی به همراه ماموران تعزیرات حکومتی و محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در بازرسی از پارکینگ های مورد نظر ۲۷ دستگاه خودرو صفر احتکار شده به ارزش ۲۷ میلیارد ریال کشف شد.

سردار محمدیان بیان کرد: خودروهای توقیفی شامل یک دستگاه پژو ۲۰۷ ، هشت دستگاه تیبا،  ۲ دستگاه پژو ۴۰۵، سه دستگاه ساینا، یک دستگاه کوییک، هفت دستگاه سواری پراید و یک دستگاه پژو پارس که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بوده و با دستور قضایی پارکینگ‌ها پلمب و مالک آنها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

زورگیر مامورنما در دام پلیس

 فردی که با جعل عنوان و پوشیدن لباس جعلی نظامی اقدام به اخاذی از شهروندان می کرد، توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرج در حین گشت زنی در منطقه دهقان ویلا؛ به یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک که دارای یک نفر راکب ملبس به لباس نظامی بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان این که موتور سیکلت فاقد مدارک بوده و با هماهنگی مقام قضائی توقیف شد، افزود: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد متهم با جعل عنوان و پوشیدن البسه نظامی اقدام به اخاذی از شهروندان می کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از متهم مقداری مواد روان گردان شیشه، ۱۰۰ دلار ارز تقلبی و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان این که متهم به جرم خود معترف و با هماهنگی مقام قضائی برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی استان منتقل شد خاطرنشان کرد: شهروندان در مواجهه با هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند.

دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف ۲ کیلوگرم شیشه در کرج

 فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری فروشنده مواد مخدر در منطقه شاهین ویلا و کشف دو کیلوگرم شیشه از وی خبر داد

سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر خرید و فروش مواد روان گردان شیشه توسط فردی در منطقه شاهین ویلا شهرستان کرج؛ بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۸ قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از انجام اقدامات پلیسی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام محترم قضائی به مخفیگاه متهم اعزام در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو کیلوگرم ماده روانگردان شیشه و تعدادی آلات استعمال مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج ادامه داد: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه مواد مکشوفه برای ادامه تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند.

غرق شدگی دختر ۶ ساله در استخر

 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از غرق شدگی دختر شش ساله در استخر یک باغ در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری گفت: در ساعت ۱۹:۳۵ عصر روز گذشته، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت یک دختر شش ساله در بیمارستان، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ کهریزک به بیمارستان اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در بیمارستان و بررسی موضوع مشخص شد یک دختر شش ساله در حین بازی در باغ شخصی شان وارد استخر شده و با غفلت والدینش دچار غرق شدگی شده است.

سرهنگ فیض جعفری ادامه دارد: پس از انتقال این دختر شش ساله به بیمارستان مشخص شد متاسفانه جان خود را از دست داده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: حادثه همواره در کمین است و لازم است خانواده ها با نظارت بر رفتار کودکانشان، از وقوع حوادث تلخ این چنین پیشگیری کنند.

دستگیری سارقان کابل برق در  نظرآباد

 جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد ازدستگیری اعضای باند سارقان سیم و کابل برق و کشف ۷۰ متر کابل فشار قوی سرقتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ  فرج الله اسداللهی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان نظرآباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات میدانی و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی شش نفر از سارقان شده و پس از یافتن مخفیگاه آنها در شهرک صنعتی نظرآباد، با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه همه آن ها را دستگیر کردند.

وی افزود : در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۷۰ متر کابل فشار قوی به ارزش ریالی ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ اسداللهی با اشاره به این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد، افزود:  در تحقیق و بازجویی های صورت گرفته متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند ولی پس از مواجهه با مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده به سرقت ۷۰متر کابل فشار قوی اقرار کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان با تاکید بر این که پلیس از تمام توان خود به منظور مقابله با سرقت استفاده می‌کند خاطر نشان کرد: با همکاری خوبی که میان مردم و پلیس در تامین امنیت وجود دارد فضا برای سارقان نا امن تر از قبل شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استان البرز فرمانده انتظامی شهرستان کرج انتظامی استان دختر شش ساله استان البرز مواد مخدر یک دستگاه کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در فاروج
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات