Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@21:58:55 GMT

پنجره فولاد حرم کریمه اهل بیت (س) بازسازی شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۹۲۷۰

پنجره فولاد حرم کریمه اهل بیت (س) بازسازی شد

مدیر فنی مهندسی آستان مقدس بانوی کرامت از اصلاح و بازسازی پنجره فولاد حرم مطهر خبر داد و گفت: تکمیل قلم‌زنی، میناکاری بالای پنجره فولاد، تکمیل و شکیل نمودن زه‌های دور ستون، لایه‌برداری و تنظیف کامل پنجره فولاد توسط جمعی از خادمان متخصص انجام شده است. ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علی رضا کاشی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اصلاح و بازسازی  پنجره فولاد حرم بانوی کرامت در ماه مبارک رمضان و با توجه به بسته بودن موقت درهای حرم در دستور کار قرار گرفت و به همت خادمان متخصص آستان مقدس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: تکمیل قلم‌زنی و رفع نواقص آن، تکمیل و شکیل نمودن زه‌های دور ستون و لایه‌برداری و تنظیف کامل پنجره فولاد با مواد مخصوص برای افزایش ماندگاری انجام و یک محافظ شفاف و ظریف بر روی پنجره فولاد کشیده شده است.

مدیر فنی مهندسی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: تکمیل قلم‌زنی گل‌های حاشیه پنجره فولاد، رنگ‌آمیزی طلایی اسماء شریفه الهی و میناکاری بالای پنجره فولاد و رنگ‌آمیزی به رنگ طلایی از دیگر اقداماتی است که در راستای اصلاح و بازسازی پنجره فولاد انجام‌شده است.

به گزارش تسنیم، روز دوشنبه درب‌های حرم حضرت معصومه(س) با به صدا درآمدن نقاره‌های حرم مطهر، صحن‌های این حرم شریف در اختیار زائران، مجاوران و همه ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت(ع) قرار گرفت و صحن‌ها و حیاط‌های روباز از ساعت هفت صبح تا 19 عصر در اختیار زائران و مجاوران خواهد بود.

انتهای پیام/452/ی

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پنجره فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، این طراحی تجربه ناوبری راحت تری را ارائه می کند. بسیاری از پنل های اطلاع رسانی با پنجره های کوچک تر جایگزین می شوند و این امر به کاربران اجازه می دهد تا هنگام بررسی جزییات، بخشی از نقشه را در پس زمینه ببیند به این ترتیب بستر مورد نیاز فراهم می شود.

گوشه های پنجره های اطلاعاتی گردتر هستند و بستن یا اشتراک گذاری اطلاعات با گزینه های قابل دسترس ساده تر می شود.

یکی دیگر از تغییرات مهم در این زمینه کنترل جهت ها است. اکنون حوزه های مبدا و مقصد روی نقشه شناور می شوند و همزمان گزینه های حمل ونقل مختلف به پایین نمایشگر منتقل شده اند. این امر به یک تجربه نقشه محور تبدیل شده است.

گوگل به طور رسمی زمان عرضه را اعلام نکرده اما گسترش بازه زمانی آزمایش حاکی از آن است که تغییرات به زودی ارائه می شوند.

کد خبر 6097939 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • نکونانم تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • آغاز برنامه‌های دهه کرامت با حضور سفیران کریمه اهل‌بیت(ع) در یزد
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم