Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@20:13:14 GMT

(عکس) پسر گمشده را پیدا کنید

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۹۳۶۱

(عکس) پسر گمشده را پیدا کنید

محمدرضا خلیلی؛ نوجوان کم توان ذهنی؛ دوشنبه ۵ خرداد از منزل بیرون رفته و هنوز برنگشته است. این نوجوان خود را با نام وحید حیدری نام پدر جهانبخش نیز معرفی میکند.

علی خلیلی پدر این نوجوان در گفتگو با فرارو افزود: محمدرضا ۲۲ سال دارد و کم توان ذهنی است و در این چند روز به بیمارستان‌ها و پلیس مراجعه کرده ایم ولی تاکنون خبری از محمدرضا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پدر این نوجوان ادامه داد: روز دوشنبه ۵ خرداد حوالی ساعت ۹ شب متوجه غیبت محمدرضا شدیم جستجو اطراف منزل واقع در هفده شهریور تهران را آغاز کردیم، ولی اثری از او پیدا نکردیم موضوع را با نیروی انتظامی در میان گذاشتیم، اما آن‌ها هم هنوز موفق به پیدا شدن محمدرضا نشده اند.
پدر محمدرضا افزود: طی تماس‌هایی که با بیمارستان‌ها داشته ایم متوجه حضورش در روز ۶ خرداد در بیمارستان فیروزگر واقع در تهران شده ایم، ولی زمانی که مراجعه کردیم او را نیافتیم.
درصورت داشتن هرگونه اطلاع خانواده محمدرضا را از نگرانی دربیاورید
شماره های تماس: ۰۹۹۰۶۲۸۴۷۶۳- ۰۹۱۰۹۰۹۹۸۷۲

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال

گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال

دیگر خبرها