Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کمیته جوانان گفت: آکادمی سپاهان را به عنوان آکادمی نمونه در فوتبال کشور معرفی کردیم، تا کمیته جوانان کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت مستقیم با این آکادمی ارتباط بگیرد. تاریخ انتشار: 13:16 - 08 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۴۰۱

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی، رییس کمیته جوانان در خصوص ارتباط ویدیویی با رئیس کمیته جوانان با لاسلو- مدیر فوتبال پایه AFC گفت: من به همراه مرتضی محصص، رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال امروز ارتباط تصویری را با لاسلو و یکی از اعضای پنل کمیته جوانان برقرار کرده و درباره برنامه توسعه کیمته جوانان نخبه AFC به بررسی و ارزیابی پرداختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: وضعیت کشور‌هایی که در این برنامه اقدام کرده و عضو هستند توسط این کمیته ارزیابی می‌شود. بر همین اساس امروز (پنجشنبه) در خصوص سیستم استعدادیابی، مربیان ملی، استعداد‌های موجود در ایران، وضعیت لیگ‌های پایه، آکادمی‌های فوتبال ایران، یکسری اطلاعاتی که قبلا توسط کمیته جوانان به AFC داده شده بود، ارزیابی صورت گرفت و در نهایت مسئولین این کمیته جزئیات بیشتری را از ما خواستند تا تصویر کلی و شفاف‌تری از فوتبال ایران داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: اطلاعات و وضعیت آکادمی سپاهان را به عنوان آکادمی نمونه در فوتبال کشور معرفی کردیم تا کمیته جوانان کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسات آینده به صورت مستقیم با این آکادمی ارتباط گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را تکمیل کند.

رییس کمیته جوانان گفت: برای AFC مهم است که مسیر پیشرفت و نقشه راه فوتبال پایه ایران به چه شکل است. در واقع استعداد‌ها چطور کشف می‌شوند و پرورش می‌بیند، توسعه رده‌های سنی و ارتباط آنها به چه صورت است، محصولات آکادمی باشگاه‌ها آیا در همان باشگاه استفاده می‌شوندیا خیر، ارتباط با خانواده‌ها از طریق آکادمی و چارت سازماندهی آکادمی‌ها به چه صورت است. در واقع این موارد به طور کامل از سوی AFC بررسی می‌شود.

وی در پایان گفت: برنامه ۱۵۰ صفحه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده‌ایم و در ماه آینده مجددا ارتباط ویدیویی خواهیم گرفت تا پس از مطالعات AFC اگر سوالی بود یا برنامه جدیدی باید به مرحله اجرا در آید، آن را بررسی و انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: ابتلای ۳ عضو باشگاه صنعت نفت آبادان به کرونا

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال سپاهان فدراسیون فوتبال کمیته جوانان رییس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج و به روی مردم و جوانان شهر باز شود
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان