Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:19:57 GMT

نیروگاه برق خرم‌آباد نمود اقتصاد مقاومتی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۹۸۲۳

نیروگاه برق خرم‌آباد نمود اقتصاد مقاومتی

به گزارش خبرنگار مهر، «پرویز فتاح» امروز پنجشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه فاز نخست نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد در سخنانی با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد سرمایه گذار است، اظهار داشت: با این اقدام باری از دوش دولت در شرایط فعلی برداشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه تمام خریدهای ما در نیروگاه داخلی و ایرانی بوده است، افزود: این نیروگاه ۱۰۰ درصد ایرانی است، راندمان بالا و پیشرفته‌ای دارد و با زمانبندی بسیار خوب به نتیجه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه نیروگاه خرم آباد نمودی از اقتصاد مقاومتی در شرایط تحریم است، عنوان کرد: از ابتدای طرح تا کنون کارشناس خارجی در آن نداشته ایم، طراحی، مطالعه، احداث، نصب و بهره برداری به دست جوانان ایرانی به خصوص بومی لرستان بوده است.

فتاح با اشاره به اینکه با ایجاد این نیروگاه ۳۲۴ مگاوات برق وارد مدار می‌شود، ادامه داد: تلاش ما این است که واحد بخار را تا پایان سال به نتیجه برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال جهش تولید، ۵۰۰ مگاوات برق برای فاز دوم این نیروگاه در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این امر جهش تولید در حوزه نیرو است، بنیاد مستضعفان اعتنایی به تحریم‌ها، مشکلات و… نمی‌کند و با تاکید بر توانمندی، ایمان به خدا و تکیه بر جوانان، اقدامات خود را انجام خواهیم داد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور، بیان داشت: در بحث محرومیت زدایی، پیشرفت و آبادانی استان لرستان نیز ورود پیدا خواهیم کرد.

فتاح با اشاره به حمایت برای احداث مسکن، ایجاد اشتغال و… مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، افزود: این روند ادامه خواهد داشت، ممکن است مناطق را برای آبادانی و پیشرفت در استان انتخاب کنیم.

کد خبر 4936226

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پرویز فتاح نیروگاه برق ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر راهپیمایی روز قدس روابط عمومی بنیاد مستضعفان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در این دیدار با ذکر این نکته که رشد علمی و دستیابی به مرز‌های دانش، دال مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی است، گفت: اکنون این رشد علمی تا جایی پیش رفته که در تمامی مناسبات و جایگاه‌های علمی جهان، نام ایران می‌درخشد.

عبدالحسین کلانتری همچنین با تأکید بر اجرایی سازی تفاهم نامه‌های منعقد شده و افزایش تبادلات علمی میان جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا افزود: باید شرایط همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت‌های فناورانه و دانش بنیان دانشگاه‌های دو کشور فراهم و تسهیل شود.

دبیر مجمع جهانی اهل البیت (ع) نیز در این دیدار عدالت و حق جویی را جوهره مشترک تمامی ادیان ابراهیمی عنوان و تصریح کرد: بر اساس آموزه‌های تمامی ادیان ابراهیمی، باطل رفتنی است و جبهه حق بر جبهه باطل مسلط خواهد شد و آینده متعلق به مستضعفان و ستمدیدگان است.

آیت الله رضا رمضانی همچنین به تبیین مبانی ظلم ستیزی در نظام فکری انقلاب اسلامی و اسلام و مکتب اهل بیت پرداخت و نقش محوری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در تقویت جبهه حق و ظلم‌ستیزی کاملاً آشکار عنوان کرد.

در ادامه وزیر امور خارجه ونزوئلا نیز تقابل اصلی و تاریخی بشریت را تقابل حق و باطل دانست و ضمن تبریک پیروزی اخیر ایران در تنبیه اسرائیل گفت: این موفقیت قلب تمامی عدالت‌خواهان و مستضعفان جهان را شاد کرد و درس عبرتی شد تا دیگر متجاوزان از صبوری ایران سوءاستفاده نکنند.

     

دیگر خبرها

  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فتاوری «وعده صادق»
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • لرستان |توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد