Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@13:17:43 GMT

مجوز نمایش برای ۲ فیلم صادر شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۹۹۹۶۴

مجوز نمایش برای ۲ فیلم صادر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، فیلم های قتل عمد به تهیه کنندگی محمد احمدی، نویسندگی و کارگردانی سعید دولتخانی و کشتارگاه به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و نویسندگی و کارگردانی عباس امینی پر وانه نمایش دریافت کردند.

از ابتدای اسفند سال ۱۳۹۸ به سبب شیوع ویروس کرونا در کشور، ‌ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور به تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری دادند و بر همین اساس جلسات شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی به دلیل عدم فعالیت سالن‌های سینمایی طی سال ۱۳۹۹ برگزار نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با قرار گرفتن در آستانه بازگشایی سالن‌های سینمایی و از سرگیری فعالیت های فرهنگی و هنری در سایه شیوه‌نامه‌های جدید وزارت بهداشت؛ درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی مبارزه با کرونا؛ اعضای این شورا نخستین نشست خود در سال جاری را برگزار کردند.

برچسب‌ها سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری شورای پروانه نمایش اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری شورای پروانه نمایش اکران فیلم سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری شورای پروانه نمایش اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۹۹۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد

سعید نارویی ایجاد اشتغال برای روستائیان را از مهمترین اهداف راه اندازی گلخانه های خانگی در سیستان وبلوچستان عنوان کرد و افزود: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای بخش کشاورزی و در راستای ارتقای تولید، ساخت و توسعه گلخانه‌های خانگی در دستورکار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در این راستا از سال گذشته تاکنون پنج هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت که منجر به صدور سه هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس شد.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از این تعداد حدود ۲ هزار گلخانه‌ خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.
وی بیان کرد: کشت در محیط های بسته یا گلخانه بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.
نارویی خاطر نشان کرد: گلخانه های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع ساخته می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق