Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@23:10:48 GMT

عده ای به دنبال اخبار دروغ درباره استقلال هستند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۰۰۱۵۳

عده ای به دنبال اخبار دروغ درباره استقلال هستند

به گزارش افکارنیوز،

 سعید رمضانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شرایط این روزهای آبی‌های پایتخت گفت: همانطور که در جریان هستید، چند روزی است که تمرینات خود را آغاز کرده‌ایم و بازیکنان با انرژی و انگیزه بالا در تمرینات حاضر می‌شوند. فضای با نشاطی بر تمرینات تیم حاکم است و کادرفنی تلاش می‌کند تا بازیکنان را به سطح آمادگی مطلوب برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها مشکل در تمرینات ما که تنها به ما  اختصاص ندارد و سایر تیم‌ها هم درگیر آن هستند، نگرانی بابت شیوع بیماری کروناست.

اخبار ورزشی- وی افزود: متاسفانه این روزها که استقلال در آرامش است، عده‌ای که منافع خود را در خطر می‌بینند، به دنبال حاشیه‌سازی و انتشار اخبار دروغ و در نتیجه برهم زدن آرامش فعلی تیم و ایجاد نگرانی برای هواداران هستند که این موضوع جای تاسف دارد.

سرپرست استقلال خاطرنشان کرد: هرگونه خبری در خصوص ابراز نارضایتی بازیکنان از شرایط باشگاه و تمرینات را غیر واقعی است و با صراحت می‌گویم این اخبار برای بر هم زدن آرامش تیم و ایجاد حاشیه منتشر می‌شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال سرپرست استقلال استقلال سرپرست استقلال سعید رمضانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر بین تیم‌های استقلال و ذوب آهن از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه به قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید. مجید علیاری (۶) برای ذوب آهن گل زد. ماشاریپوف (۶۴) و بلانک و(۴+۹۰) برای استقلال گل زدند.

فرشید سمیعی سرپرست باشگاه استقلال که جایگزین علی خطیر شده است پس از این دیدار در خصوص تغییرات مدیریتی که در تیم استقلال رخ داد حاضر به پاسخگویی نشد و گفت: در باشگاه تصمیم گرفته ایم که فعلاً مصاحبه‌ای انجام نشود و پس از پایان مسابقات به طور مفصل و کامل در خصوص این جریانات صحبت خواهیم کرد.

او در خصوص این پیروزی هم صرفاً به ابراز «خسته نباشید» به بازیکنان تیم اکتفا کرد.

کد خبر 6098815

دیگر خبرها

  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد