Web Analytics Made Easy - Statcounter

اندی رابرتسون از آمادگی بازیکنان لیورپول برای ادامه لیگ برتر می گوید.

طرفداری- چهارشنبه تیم های لیگ برتر توافق کردند تا تمرینات گروهی باشگاه ها برگزار شود تا انگلیس یک قدم دیگر به بازگشت لیگ نزدیک تر شود. اندی رابرتسون، مدافع لیورپول نیز می گوید که بازیکنان لیورپول ترسی بابت بازی در شرایط کنونی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اسکای اسپورتس، اندی رابرتسون بیان داشت:

تمام پروتکل های بهداشتی که مسئولان لیگ برتر تا به اینجا برای تیم ها تدارک دیده اند، عالی بوده است. کادر حاضر در اینجا جو سالم و امنی را به وجود آورده است. وقتی مردم عادی به کارهای شان بازگشته اند و به آن ها گفته می شود تا سر کار برگردند، فکر نمی کنم که جای امن تری نسبت به اینجا برای ما وجود داشته باشد. ما تمام کارهایی که پزشک ها می گویند را به درستی انجام می دهیم. 

فکر نکنم در حال حاضر کسی در لیورپول از شرایط موجود ترسی داشته باشد

رابرتسون ادامه داد:

می دانم که مردم کمی درباره شرایط فعلی اضطراب دارند اما کسانی که در تیم ما اوایل مضطرب بودند، در حال حاضر فکر نکنم که ترسی داشته باشند. 10 روزی می شود که تمرینات را شروع کردیم و می توانید مشاهده کنید که چه قدر شرایط اینجا سالم و امن است. بازی بدون حضور تماشاگران مثل شرایط عادی نیست اما این چیزی است که در حال حاضر باید به آن عادت کنیم و امیدوام که تماشاگران هم بتوانند به زودی به ورزشگاه ها بیایند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: با تولید تلفن همراه ایرانی قصد رقابت با مدل های موجود را داریم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تولید روغن توسط یک شرکت روغن‌سازی در گاوداری (فیلم) کشف ۲۷۰ قبضه سلاح توسط مرزبانی (فیلم) انهدام شبکه سازمان یافته قاچاق دارو در پایتخت (فیلم)

دیگر خبرها

  • رفح را ترک نمی کنیم/ اینجا سوخت فقط برای ۳ روز دیگر وجود دارد
  • وزیر ارتباطات: با تولید تلفن همراه ایرانی قصد رقابت با مدل های موجود را داریم (فیلم)
  • داستان شگفت انگیز دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا؛ قرار نبود اینجا باشی
  • واکنش سردار به حضور طارمی در اینتر | من اینجا چیزی زیادی نمی دانم اما...
  • درخواست کاپیتان ذوب‌آهن از کمیته انضباطی
  • ۱۰ استان کشور از تنش آبی خارج شد
  • برنامه‌های بخش کشاورزی بر اساس اطلس موجود تعریف شود
  • حاج‌کناری: در استانم غریبم؛ کاری کردند خودم نیایم
  • دینگونک؛ هیولایی مرموز که استعمارگران را می‌ترساند! (+عکس)
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن